خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان عنوان کرد

ترویج فرهنگ قرآنی هدف از برگزاری مسابقات قرآن در سپاه

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: هدف از برگزاری مسابقات قرآن در سپاه ترویج فرهنگ قرآنی در بین کارکنان و مانوس شدن آنان با قرآن است.
کد خبر: ۸۹۵۸۴۵۰
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

ترویج فرهنگ قرآنی هدف از برگزاری مسابقات قرآن در سپاهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی اکبر کریمپور در مراسم افتتاحیه سی و ششمین دوره از مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم سپاه بیان داشت : امسال سی و ششمین دوره از مسابقات نیمه نهایی قرآن با حضور 135 نفر از منتخبین مسابقات مقدماتی نواحی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری مسابقات قرآن در سپاه ترویج فرهنگ قرآنی در بین کارکنان و مانوس شدن آنان با قرآن است، اضافه کرد: در این دوره از مسابقات کارکنان رسمی و وظیفه در پنج رشته قرائت، ترتیل، اذان، حفظ و مفاهیم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: نفرات شرکت کننده در رشته مفاهیم در دو رده سطح یک ویژه افراد دارای مدرک دیپلم به پایین و سطح دو ویژه افراد دارای تحصیلات فوق دیپلم به بالا است.

وی با بیان اینکه سوالات رشته مفاهیم از جزء 20 تفسیر نمونه آیت الله مکارم برگزار می شود، گفت: تمام شرکت کنندگان غیر از رشته مفاهیم باید در آزمون کتبی سوره واقعه که 10 نمره از کل امتیاز است شرکت کنند.

کریمپور اضافه کرد: مسابقات نیمه نهایی خواهران نیز در مهر ماه با حضور 50  نفر از خواهران در 23 رشته قرائت ترتیل و مفاهیم سطح 1 و2 برگزار شد که نفرات برتر به تهران معرفی شدند.

وی بیان داشت: نفرات برتر هر رشته برای مسابقات نهایی که در اسفند ماه در تهران برگزار خواهد شد به معاونت فرهنگی تبلیغات سپاه معرفی خواهند شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان تصریخ کرد: تلاش بر این است که بتوانیم تا پایان هفته جاری اسامی نفرات بر تر را در اختیار رسانه قرار دهیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار