قدردانی مسئولین شهرستان خرمدره از رسانه استانی

فرماندار شهرستان خرمدره دیدار با مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان و از پوشش برنامه ها و اخبار این شهرستان قدردانی کردند .
کد خبر: ۸۹۵۸۴۴۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار شهرستان خرمدره در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان از توجه ویژه صداوسیمای استان به این شهرستان با قدردانی کرد و گفت: صداوسیمای استان به عنوان پرمخاطب ترین رسانه کشور ، دارای محبوبیت و مقبولیت خوبی در سطح کشور و به ویژه استان بوده و این نشان از اعماد عمومی به رسانه ملی در بین مردم علی رغم تعدد رسانه ها در دنیای حاضر و ظهور و بروز رسانه های جدید ، می باشد .

محمدی به عملکرد رسانه استانی در حوزه مختلف به ویژه حوزه های فرهنگی اشاره کرده و افزود: پرداخت به مقوله های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در صداوسیمای استان همواره نمود و بروز خوبی داشته و این موضوع حاکی از اهتمام خاص رسانه استانی به این موضوعات مهم مبتلابه استان و کشور در حال حاضر دارد.

وی به عملکرد رسانه استانی در محرم اشاره کرده و اظهار داشت: پوشش گسترده عزاداری های باشکوه و باعظمت استان در ایام محرم با بهره گیری تمامی و امکانات توسط صداوسیما خود به خوبی بیانگر اهتمام ستودنی رسانه استانی به موضوعات دینی و اعتقادی می باشد .

فرماندار شهرستان خرمدره از پوشش برنامه های مختلف شهرستان خرمدره به ویژه عزاداری های باشکوه مردم این شهرستان در ایام محرم به خصوص روز عاشورا و همچنین برنامه های مختلف فرهنگی از جمله جشنواره ترش و شیرین تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این جلسه نیز برخی مسئولین این شهرستان از جمله رئیس شورای شهر خرمدره، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمدره، رئیس کانون مداحان و رئیس هیئات مذهبی این شهر که فرماندار را در این دیدار همراهی می کردند از عملکرد رسانه استانی و تعامل خوب با مسئولین این شهرستان تشکر و قدردانی کردند .

در پایان این دیدار نیز لوح تقدیری به پاس قدردانی از  فعالیتهای رسانه استانی در پوشش اخبار برنامه های این شهرستان ، به مدیرکل مرکز اهداء شد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار