مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان:

رسانه استانی در راستای توسعه استان قدم برمی دارد

رسانه استانی همواره تلاش داشته و دارد تا در راستای توسعه همه جانبه استان در بخشهای مختلف قدم بردارد.
کد خبر: ۸۹۵۸۴۳۲
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در دیدار با فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان خرمدره گفت: رسانه ملی و استانی به عنوان رسانه ای فراگیر، نقش مهمی در تقویت ارزشها و باورهای دینی و اعتقادی در سطح جامعه داشته است.

صفری با اشاره به اقبال خوب مردم استان به رسانه استانی خود ، شبکه استانی را دارای ظرفیت های خوبی دانست و افزود : صداوسیما به خصوص در حوزه استانی، رسانه ای فراگیر بوده و مورد توجه و اعتماد مردم استان می باشد به طوری که در آخرین نظرسنجی های سه ماهه دوم سال جاری  80 درصد مردم استان بیننده شبکه اشراق بوده و بیش از 88 درصد نیز به آن اعتماد دارند.

وی پیشرفت و توسعه استان را یکی از مهمترین اهداف رسانه استانی عنوان نموده و اظهار داشت : رسانه استانی همواره تلاش داشته و دارد تا در راستای توسعه همه جانبه استان در بخشهای مختلف قدم بردارد و در این راه توجه به شهرستانها را در سرلوحه برنامه های خود قرار داده است .

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان با اشاره به ظرفیت بالقوه و بالفعل شهرستان خرمدره،تصریح کرد: شهرستان خرمدره با توجه به استعدادهای موجود در آن از ظرفیتهای خوبی برای توسعه همه جانبه برخوردار می باشد.

صفری در ادامه بر آمادگی کامل صداوسیما برای افزایش تعاملات فی مابین تأکید کرد .

 

ارسال نظرات