محمد حسین رهنمای
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پارسیان:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پارسیان،گفت: هفته وحدت فرصتی مناسب برای نهادینه کردن معارف الهی و تعالیم پیامبر خاتم در میان مسلمین است.
کد خبر: ۸۹۵۸۴۳۱
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، محمد حسین رهنمای، خاطر نشان کرد: با مطالعه منابع دینی و آیات و روایات به وضوح می توان دید افرادی که کارشان تفرقه افکنی است چه در نظام خانواده و چه در نظام اجتماعی به شدت مورد مذمت قرار گرفته اند و در مقابل اتحاد و یکپارچگی و گام برداشتن در این مسیر مورد تأیید بلکه مورد تأکید دین و انبیاء و اولیای الهی می باشد.

 


  وی بیان کرد: همیشه و در هر زمان و مکانی که مشاهده کنیم قدرت الهی همراه با جماعتی است که دست اتحاد به هم داده اند و چنین مجموعه ای می تواند به راحتی و بدون اختلاف در بین اعضاء خود به اهداف عالیه دست یابد ولی چنین نتیجه ای در جایی که نفرات آن مجموعه با هم اتحاد ندارند حاصل نمی شود.

 


حجت الاسلام رهنمای گفت: در حقیقت یکی از فلسفه های بعثت رسول خاتم (صلی الله علیه وآله) نیز همین بوده است که همه به ریسمان الهی چنگ زنیم و چقدر متناسب است که فاصله یک هفته ای مابین میلاد ایشان به روایت اهل تسنن و تشیع را به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است لذا لازم است از این فرصت به نحوی مناسب طبق آنچه آیات قرآن و روایات بر آن تأکید دارند استفاده شود و با اتحاد آرزوی دیرینه دشمنان اسلام را به یأس و نا امیدی تبدیل نماییم.

 


وی با بیان اینکه هر گونه درگیری بین مذاهب ضربه به اصل اسلام است گفت: هرگونه کاری که موجب اختلاف و درگیری بین مذاهب شود مردود بوده و در اصل این مسائل به اصل اسلام ضربه وارد می کند و باید با تعامل و اتحاد مسائل اجتماعی و مشکلات را حل نمود.
در پایان ایشان یادآور شدند که با اتحاد و یکپارچگی می توان دشمن را نسبت به اهداف خود مأیوس نمود و با این روش به راحتی می توان در مقابل دشمنان اسلام و قرآن به پیروزی نهایی دست یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظرات