مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود:
حجت الاسلام میرشفیعی در گردهمایی شورای حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود گفت: هفته وحدت و میلاد پیامبر و امام صادق باید بهانه‌ای باشد تا در امت اسلامی به شاخص‌های متعالی اسلام، مسلمانان توجه و تلاش شود تا این فرهنگ در امت اسلامی نهادینه نماییم.
کد خبر: ۸۹۵۸۴۲۰
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدجواد میرشفیعی در گردهمایی شورای حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود در سخنانی با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد پیامبر و امام صادق (ع) با ابراز خرسندی از حضور در جمع بسیجیان مخلص و با صفا و این اتحاد و انسجام اظهار کرد: فرهنگ بسیج و بسیجی امروز مرز‌ها را درنوردیده است و این فرهنگ به عنوان الگویی جهانی تبدیل شده است که باید قدردان این نعمت الهی باشیم.
وی با اشاره به ویژگی‌های پیامبر اسلام و توجه به این ویژگی‌ها در زندگی روزمره افزود: خداوند در قرآن به ویژگی‌های مختلف پیامبر اشاره و مومنان را نیز دارای ویژگی‌هایی بیان فرمودند که راهرو پیامبر باشند.
میرشفیعی خاطر نشان کرد: فرهنگ بسیجی که امام بنیان نهاد جمعی از ویژگی‌های ناب یک مومن و مسلمان واقعی است که باید بدان توجه شود و وقتی می‌گوییم که بسیجی یعنی نمونه یک انسان کامل که الگوی او پیامبر و اهل بیت طاهرین هستند.
وی تصریح کرد: اخلاص، ایمان، از خودگذشتگی، مردم داری، خدامحوری، عدالت محوری، ایثار و فداکاری از ویژگی‌های یک بسیجی است و این ویژگی‌ها در مومنان واقعی نیز تبلور دارد.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود ادامه داد: هفته وحدت و میلاد پیامبر و امام صادق باید بهانه‌ای باشد تا به امت اسلامی و به ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه و شاخص‌های مسلمانان توجه نماییم و تلاش کنیم تا این فرهنگ را در امت اسلامی نهادینه نماییم.
وی با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت و رزمندگان در سوریه و عراق گفت: این پیروزی‌ها به برکت ایمان و ترویج فرهنگ بسیجی که شالوده‌ای از شاخص‌های مسلمانان واقعی است و تزریق آن به جامعه اسلامی انجام شده و باید این را قدر بدانیم.
امت اسلامی باید وحدت خود را حفظ و مروج این فرهنگ باشند
میرشفیعی افزود: امروز امت اسلام بیشتر از گذشته نیاز به وحدت و انسجام حول محور پیامبر و قرآن دارد و باید همه تلاش کنیم در هر جایی که هستیم بر ترویج وحدت در جامعه و بین مسلمان همت گماریم.
در این نشست ابوذر مطهری فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم النبیا نیز در سخنانی با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر و امام صادق (ع) و تقیدیر و تشکر از شورای حوزه به خاطر برنامه‌های هفته بسیج مطالبی در خصوص برنامه‌های حوزه و همکاری و همدلی بیشتر بیان کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها