خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

قرآن و همه آموزه‌های دینی حبل الهی هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه قرآن و همه آموزه‌های دینی حبل الهی هستند، گفت: قرآن ریسمانی است که هر کس به آن چنگ بزند و در کنار آن باشد پیروز است.
کد خبر: ۸۹۵۸۴۱۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

قرآن و همه آموزه‌های دینی حبل الهی هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سی و ششمین دوره از مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم با حضور 135 نفر از کارکنان رسمی، پیمانی، خرید خدمت و کارکنان وظیفه در نماز خانه سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان همدان در افتتاحیه این دوره از مسابقات ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) قرآن را معجزه الهی دانست و گفت: امروز بسیاری از جوامع غربی از نور قرآن بی‌بهره هستند و ما باید شاکر این نعمت خداوند متعال باشیم که در کشوری زندگی می‌کنیم که تمام قوانین آن بر اساس دستورات قرآنی است.

حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی بیان داشت: پیامبر اکرم(ص) اولین منادی وحدت در صدر اسلام بود و قرآن را حبل المتین و نقطه وحدت و یکپارچگی مسلمانان قرار داد و با تمسک به قرآن توانست بر کفر و استکبار پیروز شود.

وی ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) با ایجاد برادری و اخوت برای جوامع دیگر سرمشق شد و با تمدن نوین تاسیس شده به سمت نظام اسلامی حرکت کرد و دشمنان اسلام در مقابل این تمدن اسلامی سر فرود آوردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه قرآن و همه آموزه‌های دینی حبل الهی هستند، اضافه کرد: قرآن ریسمانی است که هر کس به آن چنگ بزند و در کنار آن باشد پیروز است.

وی تصریح کرد: پیامبر(ص) قرآن را برای دل‌های بیدار می‌خواند نه برای د‌لهای مرده‌ای که از آن فهمی و درکی ندارند.

وی در پایان سخنانش عنوان کرد: ما باید شاکر باشیم که در جوار قرآن هستیم و از گنجینه بی نهایت آن باید کمال استفاده را ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات