۲۴۰ نفر در دومین جشنواره کتابخوانی کتابان در ساری شرکت کردند.
کد خبر: ۸۹۵۸۳۹۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد رستمی دبیر دومین جشنواره کتابخوانی کتابان در ساری گفت: ٢٩٠ نفر در این دوره ثبت نام کردند که در مقایسه با مرحله نخست ٢ و نیم افزایش داشت.

وی افزود: این جشنواره با چهارگروه سنی ٩-٨، ١٠ و ١١، ١٤-١٢ و ١٧-١٥، برگزار می‌شود که به هر گروه سنی، پنج عنوان کتاب با موضوع ادبیات کلاسیک، ادبیات معاصر، نمایشنامه، شهر و ادبیات جهانی، داده شد.

دبیر دومین جشنواره کتابخوانی کتابان گفت: این دوره از جشنواره هم از لحاظ کمی و هم کیفی به مراتب بالاتر از دوره اول بود که در سال آینده، سومین دوره جشنواره در تابستان، برگزار خواهد شد.

رستمی افزود: یک ششم شرکت کنندگان از شهر‌های اطراف ساری بودند، اما در سال آینده به صورت استانی برگزار می‌شود تا حتی از شهر‌های دور از مرکز مازندران نیز بتوانند در این جشنواره، شرکت کنند.

دبیر دومین جشنواره کتابخوانی کتابان گفت: سال پنجم جشنواره کتابخوانی کتابان با رایزنی‌های بعمل آمده به صورت ملی، برگزار خواهد شد تا تمام علاقه‌مندان در این جشنواره، حضور یابند.

وی گفت: آیین اختتامیه دومین جشنواره کتابخوانی کتابان، سه شنبه (١٤ آذر)، ساعت ١٦ در ساری، خیابان شهبند، پارک شهبند، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان با همت فرهنگسرای نیریز، شهر کتاب ساری، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، شهرداری ساری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دیار علویان، برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها