تفاهم نامه مهارت افزایی دانشگاه علمی کاربردی و استانداری مازندران با هدف گسترش همفکری و همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی امضا شد.
کد خبر: ۸۹۵۸۳۶۲
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

 
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، به منظور گسترش همفکری و همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی تفاهم نامه مهم مهارت افزایی، فی مابین اسلامی استاندار مازندران و امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی، تفام نامه همکاری امضاء شد.

تهیه طرح نیاز سنجی آموزشی، شغلی و مهارتی و شناسایی نیاز‌های آموزشی بخش‌های مختلف دولتی و غیر دولتی مازندران با حمایت و همکاری استانداری، تلاش برای رفع نیاز‌های مهارتی نیروی کار استان با اجرای دوره‌های آموزشی و ارائه راهکار‌های گسترش آموزش‌های مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی و استانداری از جمله اهداف مهم این تفاهم نامه است.

همچنین تدوین و تصویب دوره‌های آموزشی تک پودمان و مقطع دار مورد نیاز برای مازندران، بررسی راهکار‌های اجرایی بهبود فضای کسب و کار در استان، توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی، بهره گیری از توانایی‌های سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای فعالیت‌های مشترک یا اختصاصی آموزشی و پژوهشی، بررسی اولویت‌های پژوهشی و تحقیقاتی پیشنهادی استانداری و تهیه ویژه نامه راهنمای مشاغل علمی کاربردی استان از بند‌های این تفاهم نامه مهم و راهبردی است.

تفاهم نامه مهارت افزایی دانشگاه علمی کاربردی و استانداری مازندران در ۳ نسخه و ۷ ماده امضا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها