سرهنگ پاسدار علی لشگری گفت: بسیج به معنای وحدت و انسجام بخشیدن است، بسیجیان با استفاده از همه امکانات برای تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۵۸۳۴۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

سرهنگ پاسدار علی لشگری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس در همایش تجلیل از فرماندهان و شورای حوزه و پایگاه های حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان فردیس گفت: بسیج به معنای وحدت و انسجام بخشیدن است، بسیجیان با استفاده از همه امکانات برای تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند.

پیروزی جبهه مقاومت مقابل داعش نشان از گسترش فرهنگ بسیجی در نقاط مختلف دنیا است

وی بابیان اینکه بسیج تاکنون از آزمون‌ها سربلند بیرون آمده است، افزود: بسیج به معنای تربیت آحاد مردم و تبدیل نیروهای مردمی فعال و مجاهد است.

وی با اشاره حادثه زلزله در کرمانشاه، گفت: در این حادثه همه مردم، ارگان‌ها و امکانات باهم بسیج شده و به مردم آسیب‌دیده کمک کردند.

سرهنگ پاسدار علی لشگری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی به ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی در کشور، افزود: برای تحقق این مهم باید دایره بسیج را گسترش دهیم و با ترویج تفکر و روحیه بسیجی نوجوانان و جوانانی ایثارگر تربیت کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز پیروزی جبهه مقاومت در مقابل داعش را جشن می‌گیریم، افزود: پیروزی جبهه مقاومت مقابل داعش نشان از گسترش فرهنگ بسیجی در نقاط مختلف دنیا است. تفکر، روحیه و فرهنگ بسیجی موجب پیروزی جبهه مقاومت در مقابل دشمنان اسلام شد.

به گفته فرمانده سپاه شهرستان فردیس امروزه بسیج در میان اقشار مختلف جامعه گسترش‌یافته است.

وی با اشاره به اجرای طرح میز خدمت در محلات شهرستان فردیس، تصریح کرد: در این طرح مشاوران حقوقی، مدیران ادارات، مسئولان شهرستان، پزشکان و غیره برای پاسخگویی به شهروندان در مساجد محلات حضور پیدا کردند.

ایشان بابیان اینکه دشمنان اسلام به دنبال جایگزینی برای داعش در منطقه هستند، گفت: دشمنان اسلام برای اینکه اسلام را از بین ببرند می‌خواهند با تشکیل گروهی با تفکر و اعتقادات داعشی که ریشه در وهابیت دارد، تیشه به ریشه اسلام بزنند اما نمی‌دانند که جوانان بسیجی همواره بیدارند و در مقابل استکبار ایستادگی می‌کنند.

 

خبرنگار:دلشاد

ارسال نظرات
پر بیننده ها