دبیر کل بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی یادواره شهدای ترور در سنندج اظهار کرد: کشور ما همواره مورد هجمه گروه‌های تروریستی بوده و بزرگترین قربانی تروریسم در جهان است.
کد خبر: ۸۹۵۸۳۴۶
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی یادواره شهدای ترور در سنندج افزود: این آمار نشان می‌دهد که کشور ما همواره مورد هجمه گروه‌های تروریستی بوده و بزرگترین قربانی تروریسم در جهان است.

وی بیان داشت: بیشتر افرادی که مورد هدف تروریست‌ها قرار می‌گیرند دارای عقبه سیاسی و مذهبی بوده و توسط عوامل صهیونیست و حامیان آن‌ها به شهادت می‌رسند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان تاکید کرد: با وجود اینکه افراد و چهره‌های شاخصی از کشورمان توسط تروریست‌ها به شهادت رسیده اند، اما ملت ایران هیچگاه اجازه نداده این حوادث تروریستی خدشه‌ای به نظام و انقلاب وارد کند.

هاشمی نژاد به برگزاری یادواره شهدای ترور در استان کردستان نیز اشاره کرد و گفت: در این ارتباط دو کنگره در تهران برگزار شد که تبعات خوبی داشت و امیدواریم مسئولان استان این یادواره را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند.
یادواره شهدای ترور پایان آذر در سنندج برگزار می‌شود.

استان کردستان از ابتدای انقلاب تاکنون یک هزار و ۸۷۰ شهید در حوادث تروریستی تقدیم نظام اسلامی کرده است.

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور) سازمانی مردم نهاد است که در سال ۱۳۸۴ به منظور تبیین پرونده تروریسم در ایران تأسیس شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات