مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: ثبت نام خادمی شهدا از روز شنبه ۱۱ آذر آغاز شده و تا ۲۰ آذر،ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۵۸۳۳۷
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، محمدحاج رحیمی مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفتگو با کوله بار از آغاز ثبت نام خادمین الشهدا سراسر کشور خبر داد و گفت: ثبت نام خادمین شهدا از ۱۱ اذر ماه بمدت ۱۰ روز آغاز شده و تا ۲۰ آذر ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: علاقمندان برای ثبت نام می توانند به سایت خادمین کوله بار به آدرس اینترنتی www.khademin.koolebar.ir مراجعه نمایند.

حاج رحیمی تاکید کرد:این ثبت نام اختصاص به جنوب ندارد و علاقمندان بعد ار ثبت نام و قبولی در گزینش، در اولویت اعزام قرار می گیرند.

مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه زمان این ثبت نام هرگز تموید نخواهد شد،تصریح کرد: خارج از این تاریخ ۱۰ روزه، ثبت نام نخواهیم داشت و همه خادمین علاقمند باید از طریق سایت خادمین که آدرسش ذکر شد، برای خادمی ثبت نام کنند.

وی ابراز داشت: در حال حاضر حدود ۴۹هزار نفر بعنوان خادم الشهدا داریم وهر ساله در این ایام، حدود ۵ تا ۶هزار نفر ثبت نام می کنند.

ارسال نظرات