مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان پیروزی جبهه مقاومت را افتخاری بزرگ برای جهان اسلام دانست.
کد خبر: ۸۹۵۸۳۰۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرمانده سپاه سقز در مراسم گرامیداشت هفته وحدت که در حسینیه پادگان حنظله با حضور جمعی از کارکنان سپاه این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک این ایام اظهار داشت: برای درک هفته وحدت باید از بیانات امام راحل درس بگیرم.

سرهنگ یعقوب صفاری در ادامه با تبریک پیروزی جبهه مقاومت گفت: دنیا از جنایات داعش در انزجار بودند و خداوند منان را شکر گزارهستیم که شاهد پایان داعش و گروه‎های تکفیری بودیم.

حجت الاسلام علیرضا باباشاهی مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان نیز ضمن تبریک هفته وحدت، به مهمترین رخداد منطقه در هفته‌های اخیر اشاره کرد و افزود:امروز شاهد شکست سنگین داعش و حاکمان وابسته به استکبار در برابر نیرو‌های جبهه مقاومت بودیم که این افتخار بزرگی برای جهان اسلام است.

حجت الاسلام باباشاهی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران با اقتدار پرونده داعش را در منطقه بسته است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی همچنان ندای وحدت میان مسلمانان سر می‌دهد، زیرا وحدت خیر، برکت و برادری را به همراه دارد.

وی در ادامه به هفته وحدت اشاره و خاطرنشان کرد: فاصله میان ۱۲ ربیع الأول که سالکَرد ولادت بیامبر اکرم (ص) بنا بر روایات اهل سنت تا ۱۷ ربیع الأول که تاریخ ولادت رسول الله محمد صلى الله علیه و آله بنا بر روایات موجود در شیعه است، از سوی امام خمینی (ره) به عنوان هفته " وحدت " نامکَذاری شده است.

این مسئول ضمن پرداختن به اهمیت مسئله وحدت میان مسلمین، بیان داشت: اگر کلمه‌ای بنام وحدت وجود نداشت امروز شاهد محو این غده سرطانی یعنی داعش از قلب جامعه اسلامی و بشریت نبودیم.

این مراسم با نوای دلنشین "یا محمد" توسط گروه مولوی خوانی کانون بسیج هنرمندان شهرستان سقز خاتمه یافت.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات