خبرهای داغ:
رئیس هیئت داوران دومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات «ترنم آسمانی»؛

رقابت منتخبین دومین جشنواره سراسری «ترنم آسمانی» در هشت رشته

رئیس هیئت داوران دومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات «ترنم آسمانی» گفت: از میان خیل آثار رسیده از سراسر کشور، به جشنواره آثار منتخب برگزیده در هشت رشته مختلف انتخاب و توسط اساتید ورزبدگان فنون مربوطه داوری شده‌اند که در روز نهایی جشنواره به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۸۹۵۸۲۱۶
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مهدی محمدزاده، افزود: فرایند داوری این دوره نیز همانند جشنواره اول، در سه مرحله تعریف شده و بر اساس آن، از میان خیل آثار رسیده از سراسر کشور، آثار قوی در ۸ رشته مختلف انتخاب و توسط اساتید مربوطه غربالگری شد.

وی ادامه داد: در مرحله دوم که با دعوت وحضور جمعی از داوران بین‌المللی و کشوری از اصفهان، اهواز، تهران و تبریز انجام یافت، آثار منتخب در مرحله اول، مجددا مورد قضاوت و مداقه هیئت داوری قرار گرفت.

محمدزاده اظهار کرد: در این مرحله که یک روز کامل به طول انجامید، تکلیف برگزیدگان ۵ بخش در رشته‌های تولیدات استودیوئی آکاپلا، انشاد انفرادی، تولیدات استودیوئی زبانهای خارجی، تولیدات استودیوئی موسیقایی و بخش وپژه مدافعان حرم مشخص شده و برترین و قویترین آثار در سه رشته همخوانی قرآن کریم، تواشیح و ابتهال، جهت داوری اجرای زنده این رشته ها، به مرحله نهایی راه یافتند.

رئیس هیئت داوران دومین جشنواره ترنم آسمانی ادامه داد: مرحله نهایی از صبح روز سه شنبه،۱۴ آذرماه با حضور اساتید شاه میوه اصفهانی، دغاغله، ضیائی، باوردی، قوام نیا، پورجمال، یاراحمدی، جباری و بنده حقیر در محل همایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی برگزار و حضور عموم علاقمندان به ساحت شریف قرآن و عترت (ع) جهت تلمذ و بهره مندی از اجرای زیبای گروه‌های برتر و مبتهلین، بلامانع است

ارسال نظرات
پر بیننده ها