فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش گفت: دختران دانش‌آموزی شهرستان تفرش در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.
کد خبر: ۸۹۵۸۲۰۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵

سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش در گفتگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی در تفرش؛ از اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: کاروان راهیان نور دانش‌آموزی دختر تفرشی به استعداد 35 نفر برای بازدید از مناطق عملیاتی عازم جنوب شدند.

وی افزود: این زائران کربلای ایران در مدت 3 روز از مناطق عملیاتی اروند کنار، هویزه و شلمچه بازدید خواهند کرد و با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش سفر به مناطق عملیاتی را گامی در جهت مأنوس شدن با فرهنگ ایثار و شهادت دانست و تصریح کرد: در این سفرها راویان دوران دفاع مقدس با تحلیل رشادت‌های رزمندگان دوران جنگ نسل دانش‌آموز را با مسائل دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا می‌کنند.

سرهنگ پاسدار صادقی گفت: حضور در مناطق عملیاتی باعث می‌شود تا فرصتی فراهم شود تا نسل آینده‌ساز انقلاب از نزدیک با شرایط دوران دفاع مقدس آشنا شوند و با فضای معنوی ارتباط گرفته و بیش از گذشته به ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبند باشند و روحیه مقاومت و ایستادگی را در مقابل هجمه فرهنگی دشمن حفظ کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بایستی ادامه دهنده راه شهدا و به یاد شهیدان و رزمندگان دوران دفاع مقدس باشیم و نسبت به اهداف و آمال آنان در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلامی و ملی آگاهی داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات