خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه قدس در یادواره شهید محمد‌حسین حمزه؛

اگر شهدای مدافع حرم نبودند چه کسی می توانست جلوی پیشروی داعش را بگیرد؟/ سعودی ها در خصوص اصابت موشک به ریاض فرافکنی می کنند

جانشین فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه هیچ کدام از ارتش های کلاسیک جهان توان ایستادگی در برابر داعش را نداشتند گفت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز کشور وضع دیگری داشت.
کد خبر: ۸۹۵۸۱۴۴
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار اسماعیل قاآنی جانشین فرمانده سپاه قدس در یادواره شهید دانشجوی مدافع حرم "محمد‌حسین حمزه" که در مسجد حضرت ابراهیم بن رسول (ع) سمنان برگزار شد، با بیان اینکه اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز کشور وضع دیگری داشت گفت: شهدای مدافع حرم راه با عزت زیستن را به انسانهای عصر ما آموختند.
همه موظف به ادامه راه شهدا هستیم
جانشین فرمانده سپاه قدس ادامه داد: شهدای مدافع حرم نه بی حساب آمدند و نه به حساب رفتند چراکه پرونده آنان را کسی امضا کرده بود که نزد خداوند متعال جایگاه رفیعی دارد.
قاآنی با یادآوری شهدای هشت سال دفاع مقدس و دوران انقلاب اسلامی اظهار کرد: پدران و مادران شهدای هشت سال دفاع مقدس امروز به وضوح می بینند که راه فرزندان شهیدشان بدون رهرو نمانده است.
وی با تاکید بر اینکه هرکس در ادامه این مسیر وظیفه ای برعهده دارد گفت: بدون تردید هرکس باید متناسب با ظرفیت و توان خود در استمرار این مسیر نورانی تلاش کند.
پایان داعش، پیروزی اسلام ناب محمدی بر اسلام آمریکایی بود
جانشین فرمانده سپاه قدس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامه سردار سلیمانی به فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: پیروزی در جنگ با داعش، پیروزی در یک جنگ فراگیر منطقه ای و جهانی بود که با ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم بدست آمد.
قاآنی افزود: آمریکایی ها تلاش فراوانی کردند تا داعش را به عنوان نمونه ای از اسلام به جهان معرفی کنند لذا این پیروزی، پیروزی اسلام ناب محمدی بر اسلام آمریکایی بود.
وی با اشاره به نحوه پوشش خبری رسانه های بیگانه از جنگ سوریه و عراق گفت: با وجود شکست های پیاپی داعش در منطقه، مقامات آمریکا و برخی دولت های غربی از داعش با عنوان دولت اسلامی عراق و شام یاد می کنند.
اگر شهدای مدافع حرم نبودند چه کسی می توانست جلوی پیشروی داعش را بگیرد؟
جانشین فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه نور ولایت پشتیبان و هدایتگر رزمندگان جبهه های مقاومت در نبرد سهمگین با داعش بوده است تاکید کرد: جهادی ارزشمند و زیبا است که در رکاب ولایت و برای ارزش های الهی و حقیقی انجام شود.
قاآنی با یادآوری مقاومت و ایستادگی شهدای مدافع در برابر نیروهای تروریستی داعش گفت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند چه کسی می توانست جلوی پیشروی های داعش را در منطقه بگیرد؟
وی به خیانت برخی کشورهای عربی در حوادث منطقه اشاره کرد و افزود: متاسفانه برخی کشورهای خائن اسلامی که داعیه دار خدمت به حرمین شریفین هستند افکار جوانان خود را به نفع اهداف استکبار جهانی و آمریکا شستشو دادند.
جانشین فرمانده سپاه قدس ادامه داد: نیروهای داعش حتی در هر شبانه روز 18 عملیات انتحاری انجام می دادند تا مقاومت رزمندگان اسلام را بشکنند.
نبرد در سوریه موضوعی راهبردی برای جمهوری اسلامی ایران بود
قاآنی با تاکید بر اینکه نبرد در سوریه موضوعی راهبردی برای تامین امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بوده است گفت: آن عده ای که خیال می کنند ایران برای دفاع از دولت سوریه به این موضوع ورود کرده است نوک بینی خودشان را هم نمی توانند ببینند و تحلیل دقیقی از مسائل ندارند.
وی تصریح کرد: امروز مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی به خوبی می دانند جمهوری اسلامی ایران چه راهبردی را برای اقتدار ملی خود اتخاذ کرده است و از گسترش نفوذ ایران در منطقه نگران هستند.
ترامپ در سفر به عربستان، آل سعود را دوشید
جانشین فرمانده سپاه قدس با یادآوری سفر ترامپ به عربستان سعودی گفت: سعودی ها هر روز بیش از گذشته در منجلابی که صهیونیستها و آمریکایی ها برای آنها ایجاد کرده اند فرو می روند و هرچه تلاش می کنند نمی توانند از این منجلاب بیرون بیایند.
قاآنی افزود: آمریکایی ها به عربستان سعودی به چشم یک گاو شیرده نگاه می کنند و تا هروقت که بتوانند از آن می دوشند و پس از آن نیز از گوشت آن استفاده می کنند.
وی با اشاره به حملات آل سعود به مردم مظلوم یمن اظهار کرد: سعودی ها با پوشش گسترده جنگنده های رژیم صهیونیستی به یمن حمله می کنند و وقتی با پاسخ موشکی نیروهای این کشور مواجه می شود سعی می کنند در خصوص آن فرافکنی کنند.
جانشین فرمانده سپاه قدس در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه مسیر شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم ادامه خواهد یافت گفت: این شهدا از دوران کودکی خود درپی تشکیل حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) بودند که این هدف به فضل الهی حاصل خواهد شد.

گفتنی است در این یادواره که به همت بسیج دانشجویی دانشکده فنی سمنان برگزار شده بود از خانواده شهید محمد حسین حمزه و شهدای مدافع حرم سمنان تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها