جانشین فرمانده سپاه ناحیه میثم مشهد:

بسیج نقطه عطف وحدت است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه میثم مشهد، بسیج را نقطه عطف وحدت جامعه مسلمین دانست.
کد خبر: ۸۹۵۸۰۷۵
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج ازخراسان رضوی، سرگرد پاسدارحسین فضائلی در یادواره شهدای (آبروی محله) با محوریت شهدا که به همت حوزه ۴ حضرت مریم سلام الله علیها درناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم برگزار شد، ضمن تبریک ولادت رسول خاتم (ص) و امام جعفرصادق علیه السلام و هفته وحدت، در سخنانی وضعیت و شرایط جنگ در مناطق جنگی سوریه را تشریح و خاطراتی از رشادت‌های جوانان این مرزوبوم در دفاع از حریم اهل بیت (ع) و مبارزه با گروهک‌های تکفیری و داعشی را برای حاضران بیان کرد.

وی با اشاره به هفته وحدت به مهمترین نیاز امروز جهان اسلام اشاره کرد و گفت: وحدت علیه دشمنان نیاز اصلی امروز جهان اسلام است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه میثم مشهد خطاب به مسلمانان جهان گفت: ما یک کتاب، یک قبله و یک پیامبر داریم و با تکیه به فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) می‌توانیم مسیر وحدت و همگرایی را طی کنیم و در برابر دشمنان اسلام بایستیم.

وی بیان داشت: بسیج همان نقطه عطف وحدت است، بسیج کشورمان، الگویی شد برای عراق وسوریه ولبنان. تاوقتی که مردم به پای کار نیامدند استقلال و آزادی در کشور‌های آنان بوجود نیامد و امروز پیروزی عراق و سوریه از بسیج مردمی بوجود آمد.

در ادامه فضائلی اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار خانواده شهداکرد و افزود: تمام این موفقیت هاو سربلندی‌هایی که از صدر اسلام برای دینمان بوجودآمده است را مدیون پدران و مادران شهدا هستیم. شما مادران و پدران شهدا با روحیه خستگی ناپذیرتان، با روحیه بلند و صبر و شکیباییتان، کسانی را پرورش دادید که مشت محکمی به دهان استکبار جهانی، آمریکا و اسرائیل و صهیونیسم و مزدوران آن‌ها آل سعود و داعش، زدند. در واقع این ولایت پذیری را شهدا از شما آموختند.

در ادامه مراسم سرهنگ عذرایی با روایترگری خود از ۸ سال دفاع مقدس، مجلس رابه یادوخاطره شهداعطرافشانی کرد وبیان داشت: ما بایدهمیشه پاسدارخون شهدا باشیم، شهدا کار‌های زیادی برای ما انجام دادند و امروز ما باید راه و روش و سلوک شهدا را ادمه دهیم تا یادوخاطره شهدا هرگز فراموش نشود. این رسالت بزرگ امروز بدست ماست تاشهدا را به جوانان ونسل جدیدمعرفی کنیم تاآنها ازشهدادرس ولایت پذیری رابیاموزند.

در پایان از مقام والای شهدا و خانواده‌های جلیل القدرشان تجلیل و قدردانی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها