مسوول بسیج اساتید قزوین در گفت‎وگو با «بسیج»:
نجاتی گفت: وجود برخی تفکرات و نگاه‎های سیاسی موجب می‎شود که از این ظرفیت عظیم استفاد نکنند، اما از دولت این توقع می‎رود که از این ظرفیت عظیم برای مرتفع کردن مشکلات کشور بهره بگیرد.
کد خبر: ۸۹۵۸۰۳۲
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

مهدی نجاتی آتانی مسوول بسیج اساتید استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به عدم استفاده دولت از ظرفیت عظیم بسیج برای پیشبرد اهداف و مرتفع ساختن مشکلات کشور بیان داشت: وجود برخی تفکرات و نگاه‎های سیاسی موجب می‎شود که از این ظرفیت عظیم استفاد نکنند، اما از دولت این توقع می‎رود که از این ظرفیت عظیم برای مرتفع کردن مشکلات کشور بهره بگیرد گرچه بسیج برای کمک به نظام منتظر دولت نمی‎ماند.

مسوول بسیج اساتید قزوین در ادامه این مطلب توضیح داد: هرکدام از دولت‎ها از بسیج کمک خواستند بسیج بدون هیچ چشمداشتی ورود کرده و مشکلات موجود را مرتفع ساخته و برای بسیج هیچ تفاوتی ندارد که دولت اصلاح‌طلب باشد یا اصولگرا یا دولت اعتدال، چه بسا طرح‎های بسیاری که بسیج ورود کرده به دوره برخی جریانات سیاسی برمی‎گردد که شاید از لحاظ سلایق سیاسی با بسیج اختلاف داشته باشند اما بسیج هرجا که احساس کند بحث ملی است و برای کشور است و منافع آن به مردم و نظام و دولت می‎رسد ورود پیدا می‎کند و مشکلات را از میانه راه برمی‎دارد.

نجاتی آتانی در خاتمه یادآور شد: بسیج با یک روحیه جهادی همواره در هر عرصه‎ای برای خدمت رسانی به مردم حضور داشته چون بحث کمک رسانی به مردم زلزله‏زده، محرومیت‎زدایی و.. که تمامی این فعالیت‎ها را بدون هیچ نگاه مادی و بدون هیچ چشمداشتی و برای رضای خدا انجام می‎دهد، به همین دلیل نیز است که اقدامات و فعالیت‎های بسیج در جامعه ماندگار است و افکار عمومی نیز متوجه این ظرفیت عظیم و برکات او در کشور هستند.

ارسال نظرات