رئیس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خراسان رضوی در گفتگو با «بسیج»:
ملکوتی گفت: در بین مذاهب ممکن است اختلافات جزئی باشد که این باید بین علما بحث شود و 95 درصد مشترکات داریم که تکالیف دینی ما را مشخص کرده است.
کد خبر: ۸۹۵۸۰۰۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

حجت الاسلام والمسلمین سید حامد ملکوتی تبار رئیس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خراسان رضوی  در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: بر اساس تعالیم قرآنی و احادیث و روایات تاکید خدا و ائمه بر اتحاد و همدلی و وحدت بین آحاد ملتهاست که قاعدتا فراتر از مذاهب است و بلکه همه ادیان را نیز در بر می گیرد.

وی افزود: مردم باید همه با هم برای رسیدن به خدا که هدف همه ادیان است تلاش کنند و به هم کمک کنند تا به اوج معرفت خدا برسند و این نه تنها در بین مذاهب بلکه در بین ادیان هم تاکید شده است. در بین مذاهب ممکن است اختلافات جزئی باشد که این باید بین علما بحث شود و 95 درصد مشترکات داریم که تکالیف دینی ما را مشخص کرده است.

ملکوتی اظهار داشت: اگر اختلاف جزئی دیده می شود مربوط به برداشت های مختلف است. به خصوص در اوضاع کنونی جهان همه مسلمان ها باید به بحث وحدت و اتحاد توجه خاص داشته باشند دشمن از این طریق به دنبال اهداف خود می باشد بنابراین مسلمانان باید هوشیار باشند.

 

 

ارسال نظرات