صبح امروز جلسه کمیته اطلاع رسانی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان با حضور رییس و اعضای کمیته در سالن جلسات صدا و سیمای کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۷۹۸۱
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز جلسه کمیته اطلاع رسانی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان با حضور رییس و اعضای کمیته در سالن جلسات صدا و سیمای کردستان برگزار شد.

سرهنگ حسینی رییس ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان گفت: معرفی شهدا کار بسیار حساس و سختی است. متاسفانه ما آنگونه که شایسته است نتوانسته ایم شهدا را معرفی کنیم.

رییس ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان اظهار داشت: هنر حضرت امام (ره) احیای مفاهیمی، چون جهاد، از خود گذشتگی و شهادت بود. این مفاهیم، اصل گمشده‌ی ما در گذشته بود، اما امام خمینی (ره) این مفاهیم را احیا کرد که نمود آن در ۸ سال دفاع مقدس بود.

وی با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: بنیانگذار وحدت در جهان اسلام امام خمینی (ره) بود و وحدت جهان اسلام یک اصل اساسی در اندشه‌ی سیاسی ایشان بود.

سرهنگ حسینی خاطرنشان کرد: اکنون راهبرد دشمن بیگانه کردن مردم با فرهنگ شهادت است و به گفته مقام‌معظم رهبری برگزاری این کنگره‌ها پادزهر مقابله با این حربه دشمن است. در این کنگره ما به دنبال یک اقدام آفندی علیه دشمن هستیم.

رییس ستاد کنگره‌ی ۵۴۰۰ شهید استان کردستان عنوان داشت: رمز پیروزی ما در این کنگره‌ها حضور قدرتمند صدا و سیما است. از نظر برد تبلیغاتی کنگره ها، صدا و سیمای مرکز کردستان بهترین صدا و سیمای مراکز استان‌ها است. برای این کگگره نیز ۱۲۰ برنامه پیش بینی شده است که بیشتر آن‌ها توسط صدا و سیما تهیه گردیده است.

در ادامه‌ی جلسه امان اللهی مدیر کل صدا و سیمای کردستان گفت: شهدا انسان‌هایی بودند که با معرفت تمام قدم در راه دفاع از کشور برداشتند.

وی اظهار داشت: گاهی یک فیلم آن قدر تاثیر گزار است که یک امپراطوری چند هزار ساله را به چالش می‌کشد.

رییس کمیته‌ی اطلاع رسانی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در پایان یکی از راه‌های مقابله با حربه‌های رسانه‌ای دشمن را برگزاری این کنگره‌ها دانست و گفت: صدا و سیمای کردستان تمام توان خود را برای برگزاری هرچه باشکوهتر این کنگره به کار خواهد بست.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات