جوان بسیجی در گفت‎و گو با «بسیج» مطرح کرد
روانشناسان کمک شایانی به زلزله زدگان از لحاصادق غلامرضانیا گفت: گروهی متشکل از چهارده نفرآشپز در ایران خودرو در منطقه سر پل ذهاب با تجهیزات کامل آشپزخانه برای پخت غذا مستقر شدند.
کد خبر: ۸۹۵۷۹۷۵
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
صادق غلامرضانیا جوان بسجی شهرستان بم در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج عنوان کرد: نیروهای امدادی خود را به صورت تخصصی برای کمک به زلزله زدگان در غالب تشکل مردمی اعزام کردیم، با توجه به اینکه موکب شهدای مدافع حرم شهرستان بم در کربلا مستقر بود بلافاصله با تیم چهارده نفره آشپزخانه به مناظق زلزله زده رفتند.
وی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای زلزله زدگان بیان کرد: گروهی متشکل از چهارده نفرآشپز در ایران خودرو در منطقه سر پل ذهاب با تجهیزات کامل آشپزخانه برای پخت غذا مستقر شدند که روزانه بین ده هزار تا پانزده هزار غذای گرم در بین مردم زلزله زده توزیع می‌کنند. همچنین حدود چهل و پنج نفر نیروی امدادی نیز به صورت تخصصی وارد عمل شدند.
غلامرضانیا با اشاره به اینکه موکب شهدای مدافع حرم متشکل از چهل و پنج نفر بود افزود: از اساتید حوزه و دانشگاه گرفته تا روانشناس خانواده به کمک مردم زلزله زده شتافتند و تیم فرستاده شده شامل دو روانشناس است که استاد دانشگاه شاهد تهران هستند و می‌توانند به زلزله زدگان در بحث مشکلات روحی- روانی کمک کنند.
وی پیرامون استقرار موکب شهدای مدافع حرم گفت: در ساختمان ایران خودرو مستقرند و مشغول طبخ غذا هستند که بعد از توزیع، غذا به روستاهای سرپل ذهاب منتقل می‌شود.
غلامرضانیا در پایان یادآورشد: که از قشر جهادی هیأتی هستیم، زیرا تمام افراد از فعالین فرهنگی مساجد وهیآت‌های مذهبی شهرستان بم هستند.
ارسال نظرات