دهمین جشنواره جوان سرباز در سپاه کربلا برگزار می شود

سرهنگ پاسدار اسحق برنتی مدیر منابع سرباز سپاه کربلا در گفتگو با بسیج از برگزاری دهمین جشنواره" جوان سرباز" با نام حضرت علی اکبر(ع) در سپاه کربلا طی روز سه شنبه 14 آذر چهارمین روز هفته وحدت خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۷۹۵۴
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ، سرهنگ پاسدار اسحق برنتی مدیر منابع سرباز سپاه کربلا در گفتگو با بسیج از برگزاری دهمین جشنواره" جوان سرباز" با نام حضرت علی اکبر(ع)  در سپاه کربلا طی روز سه شنبه 14 آذر چهارمین روز هفته وحدت  خبر داد.

 

مدیر منابع سرباز سپاه کربلا ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد سراسر نورانی ختم رسل، حضرت محمد بن عبدالله(ص) و همچنین میلاد حضرت امام جعفر صادق(ع) گفت: در راستای اجرای برنامه های ابلاغی  و به منظور ایجاد فضایی شاد و مفرح در ایام هفته وحدت، دهمین جشنواره جوان سرباز فردا سه شنبه 14 آذر ماه  با حضور سربازان سپاه کربلا در مجتمع غدیر این سپاه برگزار می گردد.

 

سرهنگ پاسدار برنتی  افزود: با توجه به اهمیت حضور سربازان نخبه سپاه و ترغیب و تشویق آنان در اهتمام به مسائل و امورات محوله، مقرر گردید، برنامه ای شاد و مفرح همراه با تجلیل و قدر دانی از سربازان  برجسته سپاه کربلا  اجرا شود.

 

این مقام مسئول در سپاه استان مازندران یادآور شد: جشنواره جوان سرباز در سپاه کربلا، مقدمه ای برای حضور سربازان نمونه این سپاه در جشنواره  ستادکل نیروهای مسلح  در اردیبهشت ماه سال 97  می باشد.

 

وی عنوان کرد: در جشنواره فردا، اسامی 15 سرباز نمونه سپاه کربلای مازندران اعم از نیروهای ستادی، لشکر عملیاتی و رده های تابعه جهت تشویق به معاونت نیروی انسانی این سپاه ارائه تا پس از مطابقت و بررسی با شاخص های چند گانه برای جشنواره نهایی "جوان سرباز " معرفی گردند.

 

سرهنگ پاسدار اسحق برنتی از دغدغه معاونین هماهنگ کننده و نیروی انسانی سپاه کربلا جناب سرهنگ بخشی و قاسم نیا برای اجرای در شان و هر چه بهتر این جشنواره تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار