6000 ویزیت توسط کادر بهیاری یگان ویژه امداد و نجات سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در روستاهای شهرستان سر پل ذهاب صورت گرفت.
کد خبر: ۸۹۵۷۹۴۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ به نقل از تیم اعزامی یگان ویژه امداد و نجات سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگبه مناطق زلزله زده غرب کشور در دو روز اولیه بالغ بر 6000 ویزیت توسط کادر بهیاری این یگان در روستاهای شهرستان سر پل ذهاب صورت گرفت.
بر همین اساس طبق تقسیم بندی فرماندهی کل عملیات و با توجه به پوشش روستاها توسط سپاه در روز نخست بروز حادثه در استان کرمانشاه با اعزام 20 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودرو حمل متوفی ویک دستگاه خودروی امدادی این یگان برای نقلیه افراد به همراه 30 نفر کادر پزشکی عازم مناطق زلزله زده شده شدند و روستاهای درگیر در این حادثه را با استقرار تیم پزشکی در 10 روستا، مورد پوشش امدادی قرار دادند.
یگان ویژه امداد و نجات سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در این عملیات با توجه به گذشت 2 روز در روستاهای شهرستان سرپل ذهاب بالغ بر 6000 ویزیت توسط کادر بهداری و 80 مورد انتقال به مراکز درمانی توسط آمبولانس‌ها و توزیع دارو و وسایل پزشکی مورد نیاز برای حدود 1200 خانواده را صورت داده‌ است. 
طبق گفته سرهنگ صفرزاده جانشین یگان ویژه امداد و نجات سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ تا روزی که فرماندهی سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه درخواست داشته باشند و نیاز به کمک امدادی باشد، تیم اعزامی در استان کرمانشاه حضوری فعال خواهد داشت.

ارسال نظرات