ششمین صعود هیات کوهپیمایی سپاه کربلا به قله 3هزار و 600 متری "گرگ" در منطقه بلده با حضور 38 بسیجی با یاد (( گرامیداشت و پاسداشت شهدای مازندران بخصوص 38 شهید مدافع حرم استان)) انجام شد.
کد خبر: ۸۹۵۷۹۱۲
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول هیات کوهنوردی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج ضمن تبریک ایام هفته وحدت و میلاد رسول الله(ص) و امام جعفر صادق(ع) به بیان اهداف برنامه فرهنگی ورزشی کوهپیمایی سپاه کربلا پرداخت.

 سرهنگ پاسدار کاظم غفارپور اهداف برگزاری برنامه فرهنگی ورزشی 2 روزه هیات کوهنوردی سپاه کربلا را برشمرد و گفت: با تشکیل و راه اندازی گروه 800 نفره کوهنورد  بسیجی، انسجام بخشی به این گروه ها و افراد در جهت فعالیت در عرصه های مختلف جامعه در زمینه های فرهنگی ورزشی ، بخصوص فضای مجازی مورد توجه  قرار گرفت.  

این مقام مسئول در هیات کوهنوردی تربیت بدنی سپاه کربلا،  لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور افسران جنگ نرم انقلاب، در عرصه  فضای مجازی، جنگ نرم و استفاده از این فضا و تبدیل آن به یک فرصت برای نظام جمهوری اسلامی را از جمله هدفهای این برنامه دانست.

سرهنگ غفارپوربا بیان اینکه  برگزاری کلاس آموزشی توجیحی ویژه 22 مسئول هیأت کوهنوردی شهرستانها که هر یک از این افراد 20 نفر زیرگروه و عضو در زیر مجموعه خود دارند افزود: ایفای نقش جامعه ورزشی استان با استفاده از ابزار ورزش در بعد فرهنگی ، ارزشی و اخلاقی بخصوص فضای مجازی به بهانه ی گروه های ورزشی مد نظر هیات کوهنوردی سپاه کربلاست.

 

مسئول هیات کوهنوردی سپاه کربلا در رابطه با برنامه های فرهنگی کوهپیمایی اخیر در منطقه بلده گفت:  کوهنوردان بسیجی با لباس منقش به عکس 38 شهید مدافع حرم در مزار و منزل خانواده تنها شهید آن منطقه و روستا ( شهید کاظمی )حضور یافته و به رسم یادبود، هدیه ای تقدیم مادر شهید گرانقدر کردند.

سرهنگ غفار پور درباره این  مرحله عنوان کرد:  ششمین صعود  هیات کوهپیمایی سپاه کربلا به قله 3هزار و 600 متری "گرگ" در منطقه بلده با حضور 38 بسیجی با یاد (( گرامیداشت و پاسداشت شهدای استان بخصوص 38 شهید مدافع حرم )) در حالی برگزار شد که  این هیات ، با پوشش خاص و ویژه منقش به تصویر 38 شهید عزیز مدافع حرم استان مازندران اقدام کردند.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها