مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کردستان گفت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح استان مصوب شد.
کد خبر: ۸۹۵۷۹۰۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی ظهر امروز ضمن تبریک هفته وحدت، اظهار داشت: توسعه فرهنگی زیربنای تمام توسعه‌های هر جامعه‌ای است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به برگزاری شش هزار گفتمان دینی در سطح استان، تصریح کرد: این برنامه‌ها توسط ۳۰۰ استاد توانا اجرا شده است.

وی با اشاره به مصوب یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح استان، گفت: این اعتبارات برای برگزاری ۶۰ شاخص فرهنگی هزینه می‌شود.

حجت‌الاسلام کرمی پرورش جوانان مومن و انقلابی را نیازمند تربیت زنان و خانواده دانست و افزود: باید در مقابل هجمه‌های سنگین فرهنگی دشمنان در حوزه تحکیم بنیاد خانواده هزینه‌های بسیاری شود، اما تاکنون محقق نشده است.

وی با بیان اینکه کردستان و شهرستان کامیاران در حوزه قرآنی دارای پتانسیل‌های بسیار بالایی هستند، عنوان کرد: ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار برای این حوزه مصوب شده و تاکنون بخشی از آن صرف شده است.

حجت‌الاسلام کرمی فاصله گرفتن جوانان از مساجد و مسائل دینی را علل اصلی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی عنوان و اظهار کرد: باید روحانیون برای جذب و تشویق جوانان به سمت مساجد، روش ارتباطی خود با آنان را تغییر دهند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کردستان جوانان را قربانی فضای بی‌دینی و بی‌اخلاقی فضای مجازی بیان کرد و گفت: متأسفانه مسئولان نسبت به حوزه‌های فرهنگی و دینی کم‌توجه هستند و جزو اولویت‌های آخر کاری آنان است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات چند ساله «حجت‌السلام علیرضا کاوه» تقدیر و «حجت‌السلام ناصر شیری» به‌عنوان سرپرست جدید سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران معارفه شد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات