مریم هاشمی گفت: باید خدا را به خاطر داشتن چنین جوان هایی که با این انگیزه در میدان ها حضور می یابند و هرگز حاضر نیستند اصل قضیه یعنی شخصیت و هویت مسلمانان را زیر سوال ببرند شکر کنیم.
کد خبر: ۸۹۵۷۸۹۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

 مریم هاشمی قهرمان رشته ورزشی ووشو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با حرکت ستودنی کشتی گیر کشورمان علیرضا کریمی که با کشتی گیر اسرائیلی مبارزه نکرد اظهار داشت: ورزشکاران تمرین های پر فشار و دوری از خانواده و آسیب های زیادی را تحمل می کنند تا به سکوی قهرمانی برسند.

وی افزود: وقتی یک جوان بسیجی حامی ولایت مسئله ای را ارزشمندتر از مدال برای خود می بیند جای تحسین دارد و باید خدا را به خاطر داشتن چنین جوان هایی که با این انگیزه در میدان ها حضور می یابند و هرگز حاضر نیستند اصل قضیه یعنی شخصیت و هویت مسلمانان را زیر سوال ببرند شکر کنیم.

 این ورزشکار بسیجی خاطرنشان کرد: حرکت این ورزشکاران که در مقابل ورزشکاران کشور اسرائیل قرار نمی گیرند قابل تحسین است. اینکه بازیکن یک بازی قبل را عمداً می بازد تا جایی برای بحث و توضیح نباشد. مشخص است که این بازیکن برای پول این کار را نکرد و اگر قهرمان می شد پول می گرفت اما امیدوارم مسئولان از این کشتی گیر پهلوان به خاطر حرکت ارزشمندی که انجام داد تجلیل ویژه ای کنند.

هاشمی تصریح کرد: البته تجلیل نه فقط در بخش مالی بلکه باید ایشان را الگو قرار داد و از شخصیت او برای مردم بیشتر تعریف کنیم و به همه بفهمانیم  که ما چنین جوانانی را در کشور داریم.

ارسال نظرات