خبرهای داغ:
سازمان بسیج فرهنگیان استان قم به مناسبت شهادت اولین معلم شهید مدافع حرم شهید مجید عسکری جمکرانی، بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۵۷۸۸۲
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، متن کامل بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان قم به مناسبت شهادت شهید مجید عسکری به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده ‏اند مرده مپندار بلکه زنده‏ اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. (سوره آل عمران– آیه ۱۶۹)
خبر شهادت هر شهید طنین نوای بیدارباش و زداینده زنگار غفلت از دل و جان مردمان است؛ و شهیدان در طول تاریخ، با هجرت خود، خطی از روشنایی را در آسمان دنیا به یادگار می‌گذارند تا مسیر حرکت انسان‌ها از تاریکی به سوی نور، همواره روشن و درخشان باشد.
درود خدا بر آنان که از بذل جان خویش دریغ نکردند تا روشنگر راه پیامبران و اولیای الهی باشند؛ و امروز بسیجیان با حماسه حضور خود در جبهه‌های دفاع مقدس و دفاع از حریم ولایت و اهل بیت علیهم السلام و نیز در صف مقدم جبهه‌های فرهنگی، مایه افتخار و اقتدار نظام اسلامی هستند؛ و ما اینک مفتخریم که مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام) و سرباز سرافراز ولایت، اولین معلم بسیجی شهید «مجید عسکری جمکرانی»، مایه مباهات خانواده خویش و جامعه فرهنگیان کشورگردیده است.
شهید بزرگواری که به هنر معلمی و تعلیم و تربیت آراسته بود، هم مفتخر به فراگیری بخشی از دروس حوزه شده بود، هم خادمین حرمین شریفین حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران بود و هم بسیجی بود یعنی پاسدار ارزش‌های انقلاب و خون شهیدان و همه این فضایل را با شهادت خویش در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) امضاء کرد.
ما فرهنگیان برای آن شهید بزرگوار علوّ درجات و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌کنیم و همچنان تا ظهور مولایمان حضرت مهدی (عج) برسرعهد و پیمان خویش با ولایت و آرمان‌های خون شهیدان، هر چه استوارتر می‌مانیم.
سازمان بسیج فرهنگیان استان قم
ارسال نظرات
پر بیننده ها