فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان:

قدرت جمهوری اسلامی ایران بر شانه ابرقدرت‌های دیروز سنگینی می‌کند

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه سربازان ولایت هرگز اجازه نمی‌دهند تا کوچک‌ترین خدشه‌ای به امنیت حاکم بر کشور وارد شود گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران بر شانه ابرقدرت‌های دیروز سنگینی می‌کند.
کد خبر: ۸۹۵۷۸۵۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمدعلی حق‌بین در هفتمین دوره بصیرت غیرتمرکزی فرماندهی انتظامی استان گیلان در رشت اظهار داشت: نیروهای نظامی و انتظامی کشور از مجموعه‌های تاثیرگذار در کشور محسوب می‌شوند.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با تاکید بر اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران امروز بر شانه ابرقدرت‌های دیروز سنگینی می‌کند خاطرنشان کرد: پیروزی‌های جبهه مقاومت در سوریه و عراق با عنایت خداوند به‌دست آمده‌ است.   

وی با اشاره به نابودی داعش در منطقه البوکمال و با تاکید بر اینکه نابودی داعش برای دنیای غرب مصیبتی غیرقابل قبول است تصریح کرد:‌ هم‌اکنون داعش و نیروهای داعشی با تلاش جبهه مقاومت نابود شده‌اند اما هنوز باید با تفکر داعشی به‌طور ویژه مقابله کرد.  

سردار حق‌بین با بیان اینکه بعد از پیروزی‌های بزرگ اخیر، دشمن به‌دنبال این است تا از هر طریقی به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند تاکید کرد: سربازان ولایت هرگز اجازه نمی‌دهند تا کوچک‌ترین خدشه‌ای به امنیت حاکم بر کشور وارد شود.  

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با اشاره به اینکه امروز باید با تمدن‌سازی از فرهنگ و ارزش‌های دینی و اسلامی حراست کنیم افزود: بصیرت و بصیرت‌افزایی کلید قدم‌ نهادن در مسیر اسلام  و سعادت است و مجموعه‌های نظامی و انتظامی جهت آسایش مردم مجاهدانه تلاش می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار