جشن ولادت پیامبر و امام صادق (ع) و هفته وحدت به همت واحد پیشگام قرائتی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۷۸۲۸
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته وحدت و ولادت پیامبر و امام صادق (ع) و به همت واحد پیشگام قرائتی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان جشن میلاد در مسجدالنبی شهرک انقلاب شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که مسئولین هنرستان قرائتی و بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود حضور داشتند، زیارت رسول الله قرائت شد و یکی از دانش آموزان بسیجی به مولودی خوانی پرداخت.
در پایان این مراسم، جلسه حلقه‌های صالحین واحد پیشگام قرائتی با حضور مسئول آموزش و آمادگی دفاعی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.
رمضانعلی شعبانی در این گردهمایی با تبریک هفته وحدت و ولادت‌ها با بیان اینکه تحصیل علم و دانش مورد تاکید پیامبر رحمت است اظهار کرد: اسلام و سنت پیامبر و ائمه بر تحصیل علم و دانش تاکید فراوان دارند و حتی علی (ع) علم را سلطان بیان می‌فرماید و باید شما دانش آموزان این مهم را مورد توجه قرار داده و تمام تلاش خود را در کسب علم و دانش مصروف دارید.
وی با بیان اینکه برپایی حلقه‌های صالحین در راستای معرفتی و بصیرت افزایی بسیجیان است گفت: شما دانش آموزان باید در کنار علم و دانش معرفت و بصیرت خود را نیز افزایش دهید و در این مسیر تلاش کنید تا علم شما همراه با عمل صالح باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها