خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج و 9 ربیع الاول آغاز امامت حضرت صاحب الامر(عج) جمعی از مسئولین استانی با سردار شاهرخی دیدار به عمل آوردند.
کد خبر: ۸۹۵۷۸۲۶
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرپرست معاونت سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین و جمعی از کارکنان با سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) دیدار کردند.
فرامز مرادی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین در این دیدار ضمن تبریک آغاز امامت حضرت صاحب الامر(عج) و هفته بسیج، بسیج را شجره طیبه ای عنوان نمود که همواره در همه عرصه ها یاری رسان مردم است و همه صحنه ها نیازمند تفکر و عمل بسیجی است.
فرامرزی در این دیدار یادآور شد: امروزه بسیج همان راه شهدای دفاع مقدس را ادامه میدهند راه دفاع از وطن و آرمانهای انقلاب اسلامی و ولایتمداری که از خصیصه های اصلی بسیج است.
سرپرست سیاسی امنیتی استانداری قزوین هدف از دیدار خود و جمعی از کارکنان استانداری قزوین را تجدید میثاق با بسیج و تبریک آغاز امامت حضرت صاحب الامر(عج) را به فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) داشتند.
سردار شاهرخی در این دیدار گفت: هرکس دل در گرو این انقلاب دارد یک بسیجی ست و بسیج یک افتخار ملی و جهانی است که توانسته در همه صحنه هایی که مستضعفین طلب یاری کرده اند بشتابد.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین روند امداد رسانی بسیج در مناطق زلزله زده کرمانشاه را بیان کرد و افزود: امروزه در این صحنه مردم زلزله زده و مصیبت دیده نیازمند یاری بسیج است و بسیج بدون هیچ چشم داشتی مخلصانه در این مناطق به یاری آنها رفته اند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها