بازدید رئیس سازمان بسیج از مناطق زلزله‌زده معین سپاه استان البرز

امروز رئیس سازمان بسیج مستضعفان از فعالیت های سپاه استان البرز در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازدید کرد.
کد خبر: ۸۹۵۷۸۱۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین امروز از مناطق زلزله‌زده غرب کشور معین سپاه استان البرز بازدید کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خدمت به مردم سرلوحه کار بسیج است گفت: ضمن عرض تبریک ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام(ص) وامام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت و تسلیت حادثه غم انگیز زلزله در استان قهرمان و پهلوان پرور کرمانشاه که بیش از 400 نفر از هموطنانمان جان به جان آفرین تسلیم کردند، و ضمن آرزوی صبوری و بردباری برای بازماندگان، این داغ بر دل یکایک ایرانیان نشسته و التیام دلهای داغ دیده دعا است.

غیب‌پرور افزود: از تمام کسانی که از دقایق اول خیلی پر تلاش وارد شدند، تشکر می‌کنیم و از دولتمردان، بسیجیان، ارتش قهرمان و پاسداران سبز پوش و تمام کسانی که از سراسر میهن اسلامی تقاضای اعزام داشتند، تشکر می‌کنم و خیلی‌ها هم منتظر هماهنگی نبودند و حرکت کردند و به مناطق زلزله‌زده رفتند.

وی بیان کرد: هم اکنون جهت اسکان بهینه زلزله زدگان تا حد مقدور کانکس هایی وارد منطقه شده و ساخت و سازها نیز به زودی شروع می شود.

وی مشارکت بسیجیان در امر اسکان زلزله زدگان را از دیگر اقدامات مهم سپاه خواند و اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی ها، سپاهیان از 45 روز تا 2 ماه در امر کمک رسانی به زلزله زدگان مشارکت می کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار