جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع):
جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در جمع فرماندهان حوزه های بسیج کارگری این استان در اسکله شهید محلاتی بوشهر گفت: رسالت امروز هر فرد بسیجی، مردم داری است.
کد خبر: ۸۹۵۷۷۴۹
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ حمید خرم دل اظهار کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تاکنون با خطرات گوناگونی مواجه بوده است که اگر شما امروز می بینید که نه تنها این انقلاب سر جایش است بلکه دارد به مسیر تکامل و پیشرفت خود نیز ادامه می دهد همه این ها به خاطر وجود فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه است.

وی تصریح کرد: وضعیتی که در سال 88 برای نظام جمهوری اسلامی پیش آمد در هر کشوری اتفاق افتاده بود آن کشور را از پای در می آورد اما این مسئله برای کشور ما به وجود نیامد و اگر شما امروز می بینید که داعش از عراق خارج شده است همه این ها به خاطر وجود بسیج و حشدالشعبی است.

رسالت امروز هر بسیجی، مردم داری است

خرم دل افزود: امروز تهاجم فرهنگی گسترده ای بر علیه کشور ما صورت گرفته است که عمدتاً جوانان ما را مورد هدف قرار داده است اما شما شاهد حضور خیل عظیم در پیاده روی بزرگ اربعین حسینی هستید که بیش تر آن ها را قشر جوان تشکیل می دهند که بر این اساس می توان گفت لشکر 400 میلیونی مورد نظر حضرت امام خمینی  (ره) دارد محقق می شود.

رسالت امروز هر بسیجی، مردم داری است

جانشین سپاه امام صادق (ع) تاکید کرد: مردم در همه ی عرصه ها لازم است حضور داشته باشند چرا که به فرموده امام خمینی (ره) مردم ولی نعمت ما و صاحب اصلی این انقلاب اسلامی هستند که اگر خدای نکرده مردم در صحنه حاضر نباشند این انقلاب با خطرات جدی روبرو می شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات