بازدید مدیرکل منابع طبیعی استان از پارک‌های جنگلی ملت و بانوان زنجان

مدیرکل منابع طبیعی به همراه رئیس اداره جنگل کاری اداره کل به منظور بررسی اقدامات صورت گرفته در پارک‌های جنگلی ملت و بانوان زنجان از این پارک ها بازدید کردند.
کد خبر: ۸۹۵۷۶۸۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره جنگل کاری منابع طبیعی استان زنجان در این بازدید گفت: پارک های جنگلی ملت و بانوان در سال 1352 توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان به منظور ایجاد محیط طبیعی جهت استفاده از فضای جنگلی در شهر زنجان احداث و سپس در سال 1364 در قالب مدیریت بهره وری به شهرداری زنجان احاله مدیریت شد.

مجید معانی افزود: در راستای بهره برداری بهینه از پارک جنگلی ملت و لزوم وجود پارک جنگلی اختصاصی برای استفاده بانوان ، قسمتی از پارک جنگلی ملت در دهه 80 به بانوان اختصاص داده شده است .

 وی با بیان اینکه در بازدید مورخ 96.9.12 مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از پارک ملت و بانوان مشاهده شد، اظهار داشت: اقدامات بسیار موثری در خصوص بهبود و صیانت پارک از قبیل لایه روبی جوی های آبیاری، پاکسازی و زیبا سازی پارک، نشانه گذاری درختان خشکیده و تمهیدات در خصوص جایگزین درختان خشکیده صورت گرفته  است.

رئیس اداره جنگل کاری منابع طبیعی استان زنجان از تلاش های شهردار منطقه 2 مهندس مسعود قربانی و مهندس کریمی مسئول فضای سبز منطقه 2 تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار