خبرهای داغ:
مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند گفت: بیش از 150 اثر به دبیرخانه مسابقه نقاشی هفته بسیج شهرستان نهاوند با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در دو رده سنی ارسال شده است.
کد خبر: ۸۹۵۷۶۲۷
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶

ارسال بیش از 150 اثر به دبیرخانه مسابقه نقاشی هفته بسیج در نهاوندامیر بحیرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه اولین مسابقه نقاشی شهرستان نهاوند با موضوع امر به معروف و نهی از منکر ، حجاب و عفاف و نماز در نهاوند اظهار داشت: در دین مبین اسلام تاکیدات فراوانی بر فریضه امر به معروف و نهی از منکر شده است و این مهم باید در بین هنرمندان جایگاه واقعی خود را بیابد.

وی افزود: با توجه به تاثیرگذاری شگفتی که هنر در به وجود آوردن یک فرهنگ و تفکر دارد در راستای ادای تکلیف و همچنین خلق آثار محتوایی و دینی و القای فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر و نماز که ستون دین و دلیل رستگاری همگان است و حجاب و عفاف که نقطه مقابل شر و ظلالت‌ها است بر آن شدیم تا با برگزاری مسابقه ای هنری در رشته نقاشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر ، حجاب و عفاف و نماز هنرمندان را به سمت خلق آثاری ماندگار و تاثیر گذار پیش ببریم.

مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند گفت: این مسابقه به همت کانون بسیج هنرمندان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزشگاه‌های آزاد هنری شهرستان در دو رده سنی کودک و نوجوان و بزرگسالان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد.

وی ادامه داد: بیش از 150 اثر به دبیرخانه مسابقه ارسال شد و از این میان 13 اثر به عنوان آثار برگزیده در بخش مسابقه و پایانی حضور یافتند.

وی خاطرنشان کرد : همچنین نمایشگاهی از آثار برگزیده به تعداد 35 اثر از 12 آذر ماه به مدت 7 روز در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات