خبرهای داغ:
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در آیین معارفه شهردار جدید تبریز، گفت: در صورت اجرای مدیریت موفق در شهرداری، چهار سال آینده، سکوی حرکتی جدیدی برای توسعه و پیشرفت تبریز خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۵۷۶۲۴
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمد حسین فرهنگی افزود: مهندس ایرج شهین باهر چهار ویژگی دارد که در صورت اجرای مدیریت مناسب در شهرداری این دوران سکوی حرکتی جدیدی برای تبریز خواهد بود.

وی گفت: جوان بودن، داشتن تجربه و تخصص مرتبط با شهرسازی، حضور در نظام مهندسی، غضویت در شورای شهر دوره چهارم و تعلق خاطر داشتن به تبریز چهار ویژگی تاثیرگذار شردار تبریز هستند.

وی گفت: یکی از خلاء های تبریز نبود میدان مرکزی مهم در مرکزیت شهر که بتواند به اجتماعات و نمایشگاهها و ابراز وجود شهروندان میزبانی کند. ما در تبریز به محلی در جشن و شادی و تظاهرات مردم بتوانند در آن اظهار وجود کنند نیاز داریم.

محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش اظهار داشت: تبریز ۲۰۱۸ بهترین فرصتی است که همه با مشارکت هم بیشترین استفاده را برای شهرمان به ارمغان بیاوریم و این رویداد بهترین سکوی حرکتی جدید تبریز خواهد بود.

ارسال نظرات