خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی ناحیه سپاه درمیان:

دوره آموزشی پیشگام و پوینده واحدهای بسیج دانش آموزی برگزار شد

جانشین فرماندهی سپاه شهرستان درمیان گفت: دوره آموزشی توانمند سازی پیشگام و پوینده واحدهای مقاومت دانش آموزی در شهرستان درمیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۷۶۲۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد فاطمی نسب، جانشین فرماندهی سپاه شهرستان درمیان،  اظهار کرد: دوره آموزشی و توانمند سازی فرماندهان و اعضای شوراهای واحد های مقاومت دانش آموزی پیشگام و پوینده خواهران شهرستان درمیان توسط حوزه دانش آموزی بنت الهدی صدر شهرستان درمیان با حضور اساتید شهرستانی برگزار شد.

 

وی افزود: هدف از این دوره آموزش ارکان شبکه ی مدیریتی واحد های مقاومت دانش آموزی است که نقش مهمی در چابک سازی و انسجام شورای واحد با یکدیگر ایفا میکند و هر مسئولی در شورای واحد به وظایف خودش آشنا میشود.

 

جانشین فرماندهی سپاه شهرستان درمیان گفت: با توجه به اینکه فرماندهان و اعضای شورای واحد دانش آموزی هر مدرسه از بین دانش آموزان ممتاز  مدرسه با همفکری مدیران مدارس انتخاب میشوند لذا نیاز به آموزش هایی جهت انجام مسئولیت های محوله دارند.

 

فاطمی نسب عنوان کرد: این دانش آموزان افراد فعال در فعالیت های مدرسه هستند و با برگزاری این دوره انتظار میرود بازوی کمکی بسیار خوبی برای مدیران مدارس و معاونت پرورشی در مدارس باشند و بیش از پیش فعال و پویا در فعالیت های مختلف مدرسه باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: این دوره باعث شد دانش آموزان شرکت کننده که از مدارس مختلف شهرستان حضور داشتند با یکدیگر آشنا شوند و این آشنایی زمینه ای برای تبادل نظر و استفاده از تجربیات یکدیگر بود که انشاالله برکات آن در مدارس نمود خواهد داشت.

 

جانشین فرماندهی سپاه شهرستان درمیان گفت: دانش آموزان با انگیزه بیشتر و حس رقابت به عملکرد بهتری در سطح مدارس خواهند رسید.

 

فاطمی نسب در پایان از همه ی افرادی که در برگزاری این دوره همکاری داشتند تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار