خبرهای داغ:
فرماندار بستان آباد خبر داد؛

احیای 17 واحد تولیدی راکد در شهرک عالی نسب بستان آباد

فرماندار بستان آباد در جلسه ستاد اقتصادمقاومتی و بررسی مشکلات شهرک صنعتی عالی نسب این شهرستان گفت: با اجرای مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی 17 واحد تولیدی راکد در شهرک عالی نسب این شهرستان احیا و فعال شد.
کد خبر: ۸۹۵۷۵۸۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدعلی موسوی  افزود: در این شهرک بیش از 77 واحد تولیدی و صنعتی بزرگ فعالیت دارد که 17 واحد با حمایت های ستاد اقتصاد مقاومتی و پرداخت تسهیلات بانکی بار دیگر به چرخه تولید و اشتغال بازگشتند.
وی با تاکید بر توجه به مسائل زیست محیطی در کنار توسعه صنعتی یادآوری کرد: عملیات اجرایی احداث تصفیه خانه فاضلاب در شهرک صنعتی عالی نسب از فردا آغاز می شود.
نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به مشکل آب در بخش صنعت گفت: نیاز این شهرک صنعتی به آب 34 لیتر در ساعت است که در حال حاضر فقط 20 لیتر از این آب تامین شده است.
محمد وحدتی ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از سد کلقان مشکل آب در بخش صنعت این شهرستان نیز مرتفع شود.
وی از اهتمام کمیسیون های تخصصی مجلس برای حل مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران خبرداد و گفت: چندین طرح و لایحه در کمیسیون های تخصصی مجلس در حال بررسی است که در صورت تصویب نهایی می تواند گره کور اشتغال در کشور را باز کند.
امام جمعه بستان آباد نیز مهمترین دغدغه و مساله کشور را اقتصاد، تولید و اشتغال اعلام کرد و گفت: حل مشکلات صنعت و تولید در کشور با توجه به ظرفیت های داخلی می تواند مشکل اشتغال و معیشت کارگران را نیز حل کند.
حجت الاسلام رضا رضوی از مسئولان خواست برای ساختن آینده ای بهتر و کشوری پیشرفته تر با تمام توان و با استفاده از ظرفیت قانون از سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها