رئیس انجمن چوخه تربت‌جام از مصاف چوخه کاران کشور در ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی این رشته با عنوان جام «پلیس و وحدت» گرامیداشت هفته وحدت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۷۵۵۸
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
رئیس انجمن چوخه تربت‌جام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به میزبانی ششمین دوره رقابت‌های کشتی باچوخه قهرمانی کشور در این شهرستان گفت: چوخه کاران کشور در روز جمعههفدهم آذرماه ۹۶ ساعت ۸ صبحدر جام «پلیس و وحدت» گرامیداشت هفته وحدت به مصاف هم می‌روند.

حبیب حسینی افزود: این رقابت‌ها برابر آخرین مقررات انجمن کشتی باچوخه کشور در اوزان ۶۶-، ۷۴-، ۸۴-، ۹۶- و ۹۶+ برگزار کهعلاوه بر اعطای حکم قهرمانی و مدال، جوایز نقدی نفرات برتر اول تا سوم در اوزان ۶۶- به ترتیب؛ ۵۰۰، ۴۰۰ و ۳۰۰ هزار تومان، وزن ۷۴-، ۸۴-، ۹۶- به ترتیب؛ ۸۰۰، ۶۰۰ و ۴۰۰ هزارتومان و در وزن ۹۶+ کیلوگرم نیز یک‌میلیون و ۸۰۰ و ۶۰۰ هزارتومان در نظر گرفته‌شده که به فنی‌ترین و بااخلاق‌ترین چوخه کار حکم و جام اهدا می‌شود.

وی یادآور شد: وزن‌کشی این پیکار‌ها در روز پنج شنبه شانزدهم آذرماه در سالن ورزشی وحدتشهرستان از ساعت ۱۷ تا ۲۲ عصر بوده و روز اجرای مسابقه به‌هیچ‌عنوان وزن‌کشی نیست.

این پیشکسوت کشتی و جامعه داوری با اشاره به الزامی بودن کارت بیمه ورزشی و کارت شناسایی معتبر عکس‌دار در هنگام وزن‌کشی توصیه کرد: چوخه کاران می‌بایست در روز مسابقه لباس چوخه آستین‌دار، شلوارک چوخه استاندارد و شال آبی و قرمز به همراه داشته باشند.

گفتنی است؛ رقابت‌های کشوری کشتی باچوخه «جام پلیس و وحدت» به همت اداره ورزش و جوانان- هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی- انجمن کشتی باچوخه و حمایتو همکاری ویژه فرمانده انتظامی شهرستان تربت‌جام برگزار که از شبکه ورزش و شبکه خراسان رضوی پخش می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها