نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جریان تحجر در مقابل اسلام قرار گرفته است است و تکفیر از بطن تحجر بیرون آمده است.
کد خبر: ۸۹۵۷۵۳۵
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در همایش «محمد، بشیر وحدت» که در دانشگاه فرهنگیان مشهد برگزار شد، اظهار داشت: با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی وحدت یک اصل در سیاست‌های انقلاب و نظام است.

وی در ادامه افزود: وحدت چاشنی اقتداربخش مکتب اسلام و پیامبر (ص) دارای سه بستر است از جمله احساس و شعار که متأسفانه تبلور آن در جامعه بیشتر از دو بستر دیگر است.

علم‌الهدی تاکید کرد: وحدت در دو محور بصیرت و رفتار اهمیت بسیار دارد چراکه وحدت در بصیرت، مرز‌های اعتقادی را شکسته و تمامی شئون فکری در این حوزه محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: وحدت یک اصل در سیاست‌های انقلاب و نظام است و به صورت یک پرده نمایشی در مقابل چشمان دشمنان در آمده و آن‌ها بار‌ها به سلاح نفاق دست زده‌اند.
 
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: اگر در حوزه بصیرت، دیدگاه‌ها و نگاه‌ها را در کنار هم قرار دهیم و در عرصه جهان، پیامبر (ص) و موقعیت قران را در یک جهت دنبال کنیم، وارد حوزه بصیرت شدیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن گفت: در حالت رکود و ایستایی نمی‌توانیم در حوزه دین کاری انجام دهیم و در یک نقطه تحجر متوقف شویم چرا که اسلام دین پویایی است.

آیت الله علم الهدی بیان داشت:، جریان تحجر در مقابل اسلام قرار گرفته است است و تکفیر از بطن تحجر بیرون آمده است و این جریان تحجر ابزار اصلی دشمن است که در شیعه و سنی نفوذ پیدا کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها