خبرگزاری بسیج: معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان ری با تاکید بر رفع مشکلات جامعه معلولان، از آمادگی فرمانداری برای صدور مجوز تاسیس سازمان های مردم نهاد ویژه معلولان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۷۵۳۰
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ هادی تمهیدی، در آئین تجلیل از نخبگان معلول شهرستان ری، اظهار داشت: دولت و مجلس طرح ها و برنامه های خوبی برای حمایت از معلولان دارند اما خود جامعه معلولان باید فعال شوند و مطالبات خود را در قالب سازمان های مردم نهاد پیگیری کنند.

وی افزود: طراحی، نظارت و ساخت بناهای ویژه معلولان باید به خود معلولان واگذار شود تا نیازهای جامعه هدف را در ساخت این بنا ها لحاظ کنند.

تمهیدی، ادامه داد: مسئولان و صاحب نظران این حوزه بهتر می توانند پیرامون مشکلات و مطالبات معلولان برنامه ریزی کنند و اگر سازمان های مردم نهاد در این حوزه تشکیل شود می توانند کمک دولت باشند ما نیز ما آماده هستیم کسانی را که مایل باشند در قالب سازمان های مردم نهاد خدماتی به جامعه معلولان ارائه کنند و گام هایی در این راستا بردارند حمایت کنیم و برای صدور مجوز و تاسیس سازمان های مردم نهاد معلولان و ارتباط دادن آنها به سازمان های اجرایی آنها را کمک خواهیم کرد.

   نویسنده خبر: علی اشرف خانلری    

ارسال نظرات