استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه ما برای زندگی خود الگوهای والایی داریم، گفت: متاسفانه امروز مردم ما از ارزش‌ها و الگوهای اسلامی فاصله گرفتند و این خطر جدی برای خانواده‌ها است.
کد خبر: ۸۹۵۷۴۷۴
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

فاصله گرفتن از ارزش‌ها و الگوهای اسلامی خطر جدی برای خانواده‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام حسین وافی در کارگاه سبک زندگی در جمع کارکنان سپاه ناحیه بهار اظهار داشت: نباید اجازه دهیم سبک زندگی غربی در زندگی ما وارد شود.

وی با بیان اینکه در فرهنگ غرب دین معنا ندارد، تصریح کرد: سبک زندگی غرب یعنی بی دینی و هرج و مرج.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه ما برای زندگی خود الگوهای والایی داریم، افزود: متاسفانه امروز مردم ما از ارزش‌ها و الگوهای اسلامی فاصله گرفتند و این خطر جدی برای خانواده‌ها است.

وی در ادامه با اشاره به وجود محبت در خانواده‌ها گفت: اهل بیت(ع) با محبت با مردم برخورد می‌کردند و اگر محبت در فضای خانواده نباشد کانون خانواده دچار آسیب می‌شود.

وافی تصریح کرد: ازدواج مورد تاکید دین اسلام است اما برخی از خانواده‌ها به دلیل سخت‌گیری و عدم توجه به آموزه‌های دینی جوانان رغبتی به ازدواج ندارند.

این استاد حوزه علمیه قم افزود: بهترین راه برای تربیت فرزندان خوب ازدیاد فرزندان است فرزند زیاد خیر و برکت می‌آورد.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که متاسفانه خانواده‌ها با آن درگیر هستند مهریه‌های بالا است، عنوان کرد: مهریه بالا ضامن یک ازدواج موفق نیست بلکه ازدواج های موفق در مهریه های کمتر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات