خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی بسیج سازندگی قزوین گفت: گروه های جهادی 20 تا 30 نفره به مدت ده روز در کرمانشاه مستقر می شوند.
کد خبر: ۸۹۵۷۴۴۲
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

نیک جو مسئول روابط عمومی بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص چگونگی روند کمک رسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور اظهار کرد: روند کمک رسانی به مناطق غربی کشور مانند روز های اول این رخداد توسط بسیجیان ادامه دارد.
وی ادامه داد: امروز ما تقریبا به انتهای مرحله آوار برداری رسیده ایم و مشغول ساماندهی اسکان موقت و استقرار کانکس ها در محل زلزله می باشیم.
مسئول روابط عمومی بسیج سازندگی قزوین توضیح داد: مسئولین بسیج و سپاه قزوین از جمله آقای الهبداشتی، مسئول بسیج سازندگی استان و نیز سرهنگ والدی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر و گروهی از معاونت مهندسی سپاه قزوین از روند پروژه ها و فعالیت های صورت گرفته در نواحی زلزله زده بازدید به عمل خواهند آورد.
نیک جو ابراز کرد: از ابتدای رخ داد تا کنون نیروهای جهادی بسیج سازندگی قزوین در منطقه حضور داشته اند و معمولا گروه های بیست تا سی نفره در دوره های 10 روزه در کرمانشاه حضور می یابند.
وی در پایان تصریح کرد: نقشه های خانه های مهندسی ساز آماده شده اند و با تامین اعتبار کار ساخت منازل در مناطقی که قرار است توسط سپاه قزوین بازسازی شوند آغاز می گردد.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها