در گرامیداشت هفته وحدت، جشن ازدواج دانشجویی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۷۴۲۳
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته وحدت و سالروز ازدواج آسمانی حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت خدیجه (س)، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، مراسم جشن ازدواج دانشجویی برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، زوج‌های جوان دانشجو با تشویق‌ها و استقبال حضار وارد سالن شدند و در ادامه ذبیحی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در سخنانی با گرامیداشت مناسبت‌ها و تبریک به زوج‌های جوان، اجرای این برنامه‌ها را در راستای ترویج ازدواج آسان در بین قشر جوان و دانشجوی جامعه لازم و ضروری عنوان کرد و نقش بسیج را در این رابطه مهم برشمرد چرا که یکی از دغدغه‌های رهبر انقلاب ازدواج است و بسیج باید دغدغه‌های رهبری انقلاب را پیگیری و انجام دهد.
در ادامه مراسم حجت الاسلام فدایی استاد دانشگاه در رابطه با ازدواج و موانع آن، همسر مناسب و شرایط ازدواج در جامعه کنونی مطالبی بیان کرد و دانشجویان سوالات خود را در این زمینه مطرح کردند.
در این مراسم کلیپی نظرسنجی در رابطه با موانع ازدواج که از دانشجویان و اساتید دانشگاه تهیه شده بود به نمایش درآمد، اجرای نمایش طنز با موضوع ازدواج و اهدا هدایایی به رسم یادبود از طرف بسیج دانشجویی به زوج‌های جوان و قرعه کشی بین حضار از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
در این مراسم جشن، عقد یکی از زوج‌های جوان برگزار شد تا تشویقی برای ازدواج آسان جوانان باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها