نماینده بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان خطاب به روحانی:

برخی بسیج را در گروه مخالف دولت می‌بینند/به نشانه اعتراض صحبت نخواهم کرد

نماینده بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان به مناسبت روز دانشجو خطاب به رئیس جمهوری تاکید کرد: بسیج هیچ‌گاه مخالف دولت نبوده و نیست، بلکه حامی دولت است.
کد خبر: ۸۹۵۷۳۸۴
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ حسن روحانی رئیس جمهوری به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو روز گذشته در دانشگاه سیستان و بلوچستان حضور یافت.

در این مراسم مصیب منتظمی، نماینده بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در حضور رئیس‌جمهوری گفت: با توجه به روند موجود جلسه به عرض خیرمقدم خدمت جنابعالی و هیئت همراه بسنده می‌کنم و خیرمقدم ویژه دارم خدمت وزیر بهداشت؛ این روزها شبانه‌روز دعا می‌کنیم طرح تحول نظام سلامت که البته در این استان نتایج مثبت و قابل تقدیری داشته، به‌عنوان تنها دستاورد باقیمانده از دولت یازدهم لااقل تا انتهای دولت دوازدهم به شکست کشانده نشود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: چینش این جلسه به گونه‌ای بود یک تشکل دانشجویی مخالف دولت و یک تشکل موافق دولت سخنرانی کنند، که برخی بسیج را در گروه مخالف دولت دیدند.

او ادامه داد: ما به این چینش اعتراض کردیم، بسیج هیچ‌گاه مخالف دولت نبوده و نیست، بلکه حامی دولت است و یک تشکل فراجناحی است.

مصیب در پایان گفت: به نشانه اعتراض به عنوان تشکل مخالف دولت صحبت نخواهم کرد.

ارسال نظرات