خبرهای داغ:
فرماندار چاراویماق در همایش مبارزه با اعتیاد با بیان اینکه روش های سنتی در پیشگیری از اعتیاد منسوخ شده اند گفت: با تجدید نظر در این روش ها، باید از متدهای علمی و کارا در پیشگیری از این آسیب اجتماعی استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۹۵۷۳۸۰
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم بلال زاده اظهار کرد: اقدامات خوبی در عرصه مبارزه با تولید و توزیع کنندگان مواد مخدر صورت گرفته و موفقیت های چشمگیری در این زمینه حاصل شده اما متاسفانه در زمینه پیشگیری از اعتیاد و مصرف مواد مخدر آنگونه که باید، پیش نرفته ایم.
وی از اعتیاد به عنوان یکی از آسیب اجتماعی نام برد و افزود: بیشتر جرائم در جامعه به نوعی در ارتباط مستقیم و یا غیرمستقیم با اعتیاد هستند و ریشه کن کردن این آسیب اجتماعی، می تواند بسیاری از مشکلات اجتماعی را نیز برطرف کند.
بلال زاده مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد را وظیفه تمام دستگاه های اجرایی بویژه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و خواستار همکاری در این زمینه شد.
وی خاطرنشان کرد: اعتیاد، پیش از آنکه جرم باشد نوعی بیماری است و اگر پیشگیری و درمان نشود فرد معتاد به معضلی برای جامعه تبدیل خواهد شد که رفع این معضل هزینه های بسیاری برای جامعه در پی خواهد داشت.

ارسال نظرات