بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر از عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه برای حضور در مراسم روز دانشجو و پاسخگویی به سوالات دانشجویان دعوت کرد.
کد خبر: ۸۹۵۷۳۷۲
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با ارسال نامه ای به عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه از وی برای حضور در مراسم روز دانشجو در جمع دانشجویان و پاسخگویی به سوالات آنها دعوت کرد.
در ابتدای این نامه آمده است: همان طور که مستحضر هستید در آستانه 16 آذر و سالروز فریاد و تظلم خواهی جنبش دانشجویی علیه استکبار جهانی به سر می بریم. روزی که دانشجویان مسلمان به جهانیان اثبات کردند حتی اگر بند بند ارکان حاکمیت کشورشان در خدمت اربابان جهانی باشد دانشجو بیدار است و با بهای خون خود اجازه چپاول به سلطه گران بین المللی را نخواهد داد.
در ادامه تاکید شد: امروز که در 40 سالگی انقلاباسلامی کشورمان هستیم دشمنی های استکبار جهانی علیه ارزش های مادی و معنوی مان به پایان نرسیده است و اکنون در این پیچ تاریخی حیات چندین و چند ساله اسلام، شما در صفوف مقدم جبهه مبارزهی حق علیه باطل ایستاده اید. ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بسیار شما و همکارانتان در وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی، جنبش دانشجویی در این مقطع کنونی نسبت به عملکرد این وزارت خانه دارای سؤالات و ابهامات بسیاری است.
این تشکل دانشجویی تاکید کرد: پیش از این جهت نقش آفرینی در انتخاب اصلح ریاست جمهوری از جنابعالی جهت پاسخ گویی به سؤالات دانشجویان دعوت شده بود که این دعوت به خواست خودتان به زمانی مقتضی که بوق های تشکل نماهای حزب گرا از کار افتاده باشند؛ موکول شد.

ارسال نظرات