مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان گفت : پیروزی بر دا عش برگ زرینی بود که در کتاب قطور انقلاب اسلامی به ثبت رسید
کد خبر: ۸۹۵۷۳۷۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده در گفتگو با خبرنگار بسیج از زاهدان اظهار داشت:در ایامی قرار داریم یکی از اتفاقات مهم جهان اسلام که همان شکست دا عش در منطقه بود به وقوع پیوست.
وی افزود: این اتفاق علاوه بر اینکه دشمنان داخلی و خارجی را مأیوس کرد و شادی را برای مسلمان به ارمغان آورد چهره واقعی حا میان این گروهک تکفیری را نیز نمایان کرد.
وی تصریح کرد:در این ایام اتفاقات دیگری نیز در جهان اسلام رخ دادکه سناریوی استعفای وزیر لبنان و توطئه اقلیم کردستان که اتفاقا با شکست نیز مواجه شد از جمله این اتفاقات بود.
وی با اشاره به هفته بسیج خاطر نشان کرد: یکی از رویداد‌های هفته گذشته اجرای ویژه برنامه‌های مختلف گرامی داشت هفته بسیج  در حوزه ها،نواحی،پایگاههای ماومت بسیج واقشار اجرا شده است
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان گفت:: بسیج واژه‌ای است که توسط امام راحل  شجره طیبه نام گرفت .
حجت الاسلام طهرانی زاده افزود: امام خمینی (ره) فیلسوفی متکلم بود که با دست خالی همه دل‌ها را همراه خود کرد و حکومت پهلوی را به زانو در آورد.
وی تصریح کرد: این در حالی بود که بسیاری از علما خطاب به امام راحل اذهان می‌کردند که با دست خالی نمی‌توان در مقابل زورگویان ایستاد.
وی ادامه داد: این موفقیت‌ها حاصل باور‌های دینی و اعتقادی مردم و امام خمینی (ره) است که از آن به عنوان خفیه الهی یاد شده است.
وی بار اشاره به دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران خاطرنشان کرد: ملت ایران به شکوفایی و اقتدار در عرصه‌های مختلف جهانی رسیده است و امروز دشمنان از ناکارآمدی خواسته هایشان در قبال جمهوری اسلامی ایران مایوسند
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: به عقیده آمریکایی‌ها به سه دلیل نمی‌توانند با ایران مقابله کنند که یکی از آن‌ها داشتن امام حسین (ع) و ادامه مکتب ایشان بعد از چندین هزار سال است.
حجت الاسلام طهرانی زاده افزود:اگر اعتقاد به مکتب امام حسین (ع) و انتقام از خون پاک ایشان نبود هم اکنون دا عش سرنگون نمی‌شد.
وی تصریح کرد:دلیل دوم داشتن، ولی فقیه است، زیرا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظلله) با منویات به موقع دشمنان را در توطئه‌ها و ترفند‌ها ناکام می‌گذارند.
وی ادامه داد: دلیل سوم وجود بسیج است که در همه بحران‌ها و صحنه‌ها پشتیبان این نطام و ملت بوده  و است.
وی با اشاره به مانور بزرگ اربعین در کشور گفت::این حرکت بزرگ نمادی از وحدت ملت‌های مسلمان در مقابله با دشمنان بود.
ارسال نظرات