به همت حوزه ۱۲۱ شهید باکری برگزار شد ؛
دومین دوره مسابقات قرآنی محلات به همت حوزه مقاومت ۱۲۱ سردار شهید مهدی باکری سپاه ناحیه امام حسین(ع) در مسجد المهدی کوی کارمندان جنوبی برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۵۷۳۵۷
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، برادر پاسدار محمد فرمانی فرمانده حوزه ۱۲۱ شهیدمهدی باکری سپاه کرج در مراسم دومین دوره مسابقات قرآنی محلات  گفت :دومین دوره مسابقات محلات در رشته های قرائت،ترتیل و حفظ قرآن کریم در چهار رده سنی، زیر ۸ سال،۹ تا ۱۶ سال،۱۷ تا ۴۰ سال و ۴۱ سال به بالا با تعداد شرکت کنندگان ۸۰ نفر و با کمک و همکاری اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری کرج در مسجد المهدی کوی کارمندان جنوبی برگزار شد.

وی در ادامه گفت : قرآن باید محورهمه کارها باشد قرآن انسان رانورانی می کند و هرکس باقرآن باشد در روز قیامت نورانیت قرآن پر برکت خواهد بود. بسیج نقش بسیار مهمی داشته و باید برای ترویج مفاهیم قرآنی برنامه ریزی کنند.

فرمانده حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری سپاه کرج گفت: هر جایی که فعالیت ها و برنامه ها مردمی اداره شود موفق خواهیم شد،یکی از عوامل موفقیت حماسه اربعیین حسینی هم مردمی بودن و مردمی اداره شدن آن است، که الحمدالله این دوره از مسابقات هم مردمی اجرا شد.

وی افزود: امروز همه بسیجیان وظیفه دارند با قرآن و مفاهیم آن هر چه بیشتر و بهتر آشنا شوند تا بتوانند نورانیت آن را در بین مردم ترویج دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ،ترویج سبک زندگی قرآنی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در جامعه بسیج است.

پاسدار محمد فرمانی بیان کرد: قابل ذکر می باشد مراسم اختتامیه و اهدای جوایز در مورخه ۹۶/۱۰/۰۱ در تالار شهیدان فلاح نژاد با اهدای جوایز نفیس می باشد.

 

 
 
خبرنگار بسیجی : پناهیان 
ارسال نظرات
پر بیننده ها