فرمانده گردان یازدهم امام حسین (ع) اشکذر:

بسیج خود را موظف به عمل کردن دستورات رهبری می‌داند

شریف بیگی: بسیج خود را موظف به عمل کردن دستورات رهبری می‌داند و در همه شرایط آماده است؛ و باید روزنه‌های نفوذ دشمن توسط بسیجیان بسته شود و بسیج در عرصه‌های مختلف آماده است تا هر گونه تهدید و فتنه را سرکوب نماییم.
کد خبر: ۸۹۵۷۲۹۶
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از اشکذر:"سرهنگ حسن شریف بیگی" در رزمایش بسیجیان که به نام شهید ساعت ساز برای بالا بردن توان رزمی نیرو‌ها برگزار شد طی مصاحبه‌ای با خبرنگار بسیج گفت: انقلاب اسلامی ایران که در مسیر و امتداد قیام عاشورا توسط امام (ره) بنا شد، از روز آغازین تا کنون پنجه در پنجه دشمن، مستکبرای و زورگویان عالم ایستاده و این مقابله و مبارزه همچنان ادامه دارد.
وی گفت:همه ساله شاهدیم که سیل عاشقان و مشتاقان بیشتر می‌شود و علی رغم همه تهدید‌ها برای زائران این سفر، اما هیچ گونه تاثییری بر روحیه انقلابی شیفتگان نگذاشته و شاهد حضور عظیم زائران از شهر‌های مختلف به سمت کربلا هستیم.
شریف بیگی بیان کرد: امروز این واقعیت برای همه کشور‌های منطقه مشخص شده که اگر می‌خواهند در برابر دشمن و کسانی که دین، ایمان و بارو‌های آن‌ها را تهدید می‌کند، ایستادگی کنند تنها گزینه پیش روی آن‌ها تشکیل بسیج است. 
وی با اشاره به این که تفکر بسیج امروز در همه کشور‌ها یی که حاضر به نوکری استکبار نیستند طنین انداز شده گفت: امروز کشور‌های منطقه با پیروی از روحیه مقاومت و بسیج روزگار دشمن را سیاه کرده است. به گفته وی در سوریه، یمن، عراق و لبنان شاهدیم که بسیج رو در روی همه مستکبران ایستاده است. 
به گفته وی بسیج خود را موظف به عمل کردن دستورات رهبری می‌داند و در همه شرایط آماده است؛ و باید روزنه‌های نفوذ دشمن توسط بسیجیان بسته شود و بسیج در عرصه‌های مختلف آماده است تا هر گونه تهدید و فتنه را سرکوب نماییم.
ارسال نظرات