مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح(ساتا):
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح(ساتا) با اشاره به اقدامات بسیار خوب و رعایت استانداردها در راستای جهانی شدن پالایشگاه تبریز، گفت: سرمایه های ارزشمند فیزیکی و انسانی بسیار ارزشمندی در این شرکت وجود دارد.
کد خبر: ۸۹۵۷۲۸۳
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی پالایشگاه تبریز، محمودزاده در بازدید از پالایشگاه و پتروشیمی تبریز در جمع هیئت مدیره این دو شرکت، با اشاره به یکپارچگی که در برنامه های راهبردی بین شرکت پالایش نفت تبریز و مجموعه هلدینگ نفت وگاز پارسیان وجود دارد، اظهار کرد: روند سرمایه گذاری در طرح های پالایشگاه تبریز همسویی با اهداف مجموعه هلدینگ دارد که این امر بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: اجرای طرح توسعه پالایشگاه تبریز از جمله کارهای ارزشمندی است که در این شرکت انجام یافته است.

محمودزاده ادامه داد: توجه به صنایع پایین دستی بستری برای توسعه بزرگ می تواند باشد که در این شرکت انجام گرفته است.

وی با اشاره به کسب رتبه های برتر پالایشگاه تبریز در سطح کشور اظهار کرد: کارهای بسیار خوبی در راستای شعار این شرکت در خصوص جهانی شدن انجام شده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح(ساتا) گفت: اینکه بخشی قابل توجه از تجهیزات پروژه تصفیه گازوییل شرکت پالایش نفت تبریز از داخل تامین شده است، کار بسیار ارزشمندی است و توجه به این نکته را ضروری دانست که هر استانداردی هزینه ای دارد و بایستی سعی کنیم از بهینه ترین ، کارآمد ترین و کم هزینه ترین آنها استفاده به عمل آوریم توجه شود که ما کجای منحنی هزینه و  ارزش می خواهیم قرار بگیریم .

وی همچنین ضمن قدردانی از زحمات کارکنان خدوم شرکت پالایش نفت تبریز، نشاط حاکم بر فضای کاری این شرکت را ستود.

گام بلند پالایشگاه تبریز درراستای جهانی شدن

محمودزاده با اشاره به اینکه شرکت خوب و سازمان خوب، شرکت و سازمانی است که ضمن اینکه پیش می رود همانند مکانیزم بدن انسان روسازی هم بایستی انجام دهد اظهار کرد:  مراقب باشیم هزینه هایی که برای توسعه و سرمایه گذاری انجام می دهیم در کنار خروجی و سود مستمری که می خواهیم کسب کنیم، باشد تا سازمان هم به نتایج خوب برسد    

مدیرعامل هلدینگ گروه گسترش نفت و گاز پارسیان نیز در این بازدید گفت: ضروری است دو شرکت پالایشگاه و پتروشیمی تبریز نسبت به پیگیری و انجام اقدامات مرتبط با به موضوع سود آوری (Profitability )، برنامه های بهینه سازی (Improvement ) و ارتقای سطح ایمنی اهتمام و تا پایان آذر ماه  نسبت به ارسال گزارش ها به هلدینگ اقدام نمایند.

مرتضی عزیزی افزود: پالایشگاه تبریز سرمایه ملی است و باید نسبت به نگهداری و حفظ آن برای آیندگان بسیار توجه کرد.

وی با اشاره به نحوه نگهداری پالایشگاه تبریز و طرح ها و پروژه های انجام شده در آن گفت: اقداماتی که در این خصوص در این شرکت انجام شده قابل تقدیر است ولی مجدداً بر اجرای برنامه های مرتبط با سه موضوع سودآوری، بهینه سازی و ارتقای سطح ایمنی تاکید کرد.

عزیزی همچنین ضمن اشاره به تلفیق دو مجموعه پالایشگاه و پتروشیمی و استفاده بهینه از سرمایه های انسانی دو مجموعه  اظهار کرد: از اقدامات انجام شده در این خصوص تشکر می کنم ولی انتظار دارم ضمن توجه به نیاز بازار، تولیدات پالایشگاه تبریز به فراخوری که در شرکت پتروشیمی تبریز ارزش افزوده ایجاد می کند، تولید شود و نه فقط برای فروش،.

وی با قدردانی از تلاش همه مدیران و کارکنان پالایشگاه تبریزگفت: این شرکت توانسته است به عنوان بهترین پالایشگاه وزارت نفت از منظر شاخص های کیفی و بهره وری شناخته شود.

مدیرعامل هلدینگ گروه گسترش نفت و گاز پارسیان بر اجرای طرح های توسعه ای در دو شرکت پالایش نفت تبریز و پتروشیمی تبریز تاکید کرد و گفت: با اجرای این طرح ها اشتغال مولد توام با سود ایجاد خواهد شد.

شرکت پالایش نفت تبریز زیر مجموعه گروه گسترش نفت و گاز پارسیان که شاخه نفت و گاز هلدینگ سرمایه گذاری غدیر است، می باشد و هلدینگ سرمایه گذاری غدیر وابسته به سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) می باشد.    

ارسال نظرات