خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: سپاه خوزستان در توافق با کمیته امداد امام خمینی (ره) 100 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده غرب کشور احداث می‌کند.
کد خبر: ۸۹۵۷۲۶۱
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰

سردار حسن شاهوارپور اظهار کرد: جهادگران سپاه و بسیج در مناطق زلزله‌زده مشغول به خدمت هستند و در موضوع اسکان موقت نیز علاوه بر چادرهایی که ارسال‌شده در حال واگذاری 100 دستگاه کانکس هستیم.

وی افزود: بر اساس توافق سپاه با کمیته امداد امام خمینی (ره) 100 واحد مسکونی برای مددجویان مناطق زلزله‌زده توسط سپاه خوزستان احداث می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی احداث مسکن برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) است که در این راستا 285 واحد مسکونی در نقاط مختلف استان خوزستان با همکاری مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه خوزستان احداث‌شده است.

سردار شاهوارپور عنوان کرد: دولت نیز دراین‌باره نظر مثبت دارد و با پشتیبانی همه دستگاه‌ها، مردم، نهادها، شورا و شهرداری به‌عنوان مجموعه بسیج برای رفع محرومیت‌ها و مشکلات موجود و کاهش آلام مردم و فراهم کردن زمینه زندگی راحت آن‌ها در حال تلاش هستیم.

وی افزود: ساخت خانه‌یکی از اولویت‌های اصلی مردم برای تشکیل زندگی است و جزو اولویت‌های محرومیت‌زدایی است که توسط بسیج دنبال می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها